بسیار سادهلوحانه است اگر فکر کنیم زمان، زخمها را التیام میدهد. این ما هستیم که به زیستن با زخم عادت میکنیم.
چیزی به نام التیام و تسکین وجود ندارد.
انسان موجودیاست که برای بقا خودش را با سختترین شرایط وفق میدهد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من فقط دلم سفر میخواهد . .
با حالی که خوش باشد ،
لب هایی که بخندد ،
دلی که آرام باشد ،
شب
موسیقی
تو ؛
و جادهای ؛
که هیچ پایانی نداشته باشد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
قلبت ، کتابِ چشمت است ؛
آنچه چشم بنگرد در قلب مینشیند !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی رو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم من فقط با تو و برای تو خوبم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s