یکی رو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم من فقط با تو و برای تو خوبم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
-زیباتر از آنی که رهایت کنم اما،
دیر آمدهای ، دورهی پرهیز رسیده!
#شعر_شب
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
تو اگر خویش منی پیش منی نیش چرا ؟
میکنی قلب مرا عرصه ی تشویق چرا ؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو اگر خویش منی پیش منی نیش چرا ؟ میکنی قلب مرا عرصه ی تشویق چرا ؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ای که آزار مرا مشی مداوم کردی !
من که سرباز توأم مات چرا ؟ کیش چرا؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s