واسه همه : لطفا تایپ کن ، جاییام نمیتونم ویس گوش بدم .
واسه تو : توروخدا میشه ویس بدی ؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگ نمیتونین واسه زخمای دیگران مرحم باشید،نمک نپاشین روزخمشون
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونید چیه
همه حرف ها و غصه ها و بغض ها همه ی همش داخل یک چیز خلاصه میشه
اونم دلتنگیه!و امان از دلتنگی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دل من تنگ تو
دل تو تنگ من
ز این دلتنگی ها
چ چاره ای است؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حال روحی من به ت بستگی دارد
گر چه خوب باشی منم خوبم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدانم
چه
خواهد
شد
و
راستش
را
بخواهی
دیگر
برایم
اهمیتی
ندارد؛
من
برای
تمام
احتمالات
زندگی
خستهام.
روی بومِ زندگی من ،تو قلم مویی هستی
که هر لحظه را با شدیدترین
و پر نشاط ترین ،عشق
رنگ آمیزی میکنی .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s