یکی برام نوشته بود خیلی عجیبه
آدمیزاد اتفاق هایی که با گریه پشت سر گذاشته رو بعداً با خنده تعریف میکنه
دلهایِ خام را به خَرابات راه نیست
انگور چون رسید به مِیخانه میرسد
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
-هیچکس برای چیز کوچکی
خشمگین نمیشود
موضوع،تلنبار شدن اتفاقهاست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه! این حساسیت از دوست داشتن زیاده..پس لطفا درکش کن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هیچ مسئله ای با سکوت حل نشده
کاش هر وقت سکوت کردید ، بدونید راه حل رو کشتید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چند نفر در زندگیتان سراغ دارید که
میتوانید به او پیغام بدهید و بگویید:
"قلبم شکسته است"
「 دو دَستی قلبمان را چَسبیدهایم، تا کسی آن را
نَدزدد و عاشقِمان نکند؛ غافل از اینکه برای عاشق
کردن عَقل را میدزدند، آنوقت ما میمانیم و قَلبی که اندیشیدن بلد نیست.. 」
♬
https://eitaa.com/bestrong_s