「 دو دَستی قلبمان را چَسبیدهایم، تا کسی آن را
نَدزدد و عاشقِمان نکند؛ غافل از اینکه برای عاشق
کردن عَقل را میدزدند، آنوقت ما میمانیم و قَلبی که اندیشیدن بلد نیست.. 」
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من بودم و دل بود
و کناری و فراغی
این عشق کجا بود
که ناگه به میان جست!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من عادت دارم ب دیده نشدن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من بی او خسته ام ، تکه تکه ام ، متلاشی ام...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من بی او خسته ام ، تکه تکه ام ، متلاشی ام... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
اگر خوب نگاهم کنی جز اندوه نمیبینی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
به همین داغ بسوزی که مرا سوخته ای
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ولی خیلی عذاب میده اینکه همهی زندگیت حالش بد باشه ولی هیچ کاری از دستت برنیاد..
اگر بفهمی که دلیل حال بدشم خودت هستی خیلی عذاب میده
:|
https://eitaa.com/bestrong_s