شکلات تلخ
من؟ من عادت دارم ب دیده نشدن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من بی او خسته ام ، تکه تکه ام ، متلاشی ام...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من بی او خسته ام ، تکه تکه ام ، متلاشی ام... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
اگر خوب نگاهم کنی جز اندوه نمیبینی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
به همین داغ بسوزی که مرا سوخته ای
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ولی خیلی عذاب میده اینکه همهی زندگیت حالش بد باشه ولی هیچ کاری از دستت برنیاد..
اگر بفهمی که دلیل حال بدشم خودت هستی خیلی عذاب میده
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
— او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم ابرهاي ِخاکستري ِپاییزي را که ،
در روز ِمیعادم ميگریستند .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دادم قالیچهي ِ،
گلقرمزي ِمادربزرگرا .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم اشكهاي ِکودکي خردساله را ،
براي ِز ِدستدادن ِعروسکش .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم اولین دیدار ُ،
زبانهکشیدن ِشعلههاي ِآتش از میان ِچشمهاي ِپر از عشقش را .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم تعداد قدمهاي ِکودکيام را .
من او را تا ابد بهیاد دارم