— او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم ابرهاي ِخاکستري ِپاییزي را که ،
در روز ِمیعادم ميگریستند .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دادم قالیچهي ِ،
گلقرمزي ِمادربزرگرا .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم اشكهاي ِکودکي خردساله را ،
براي ِز ِدستدادن ِعروسکش .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم اولین دیدار ُ،
زبانهکشیدن ِشعلههاي ِآتش از میان ِچشمهاي ِپر از عشقش را .
او را بهیاد دارم !
همانگونه که بهیاد دارم تعداد قدمهاي ِکودکيام را .
من او را تا ابد بهیاد دارم
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چرا این همه برام مهمه که از دستت ندم
وقتی میدونم تو دیگه مال من نیستی؟
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکیو دوس داری وقتایی که باهاش
میگذرونی بدنت شروع میکنه به ترشح
دوپامین و اکسی توسین و مغزت به این
حس عادت میکنه، وقتی یه مدت نباشه
بدن درد میگیری و بدنت خواهان همون
مواد شیمیاییه که حالتو خوب کنن به زبون
ساده تر تو معتاد اون فرد و حسی که بهت
داده شدی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همه ی آدمها حتی اونایی که انتظار نداری بهت ضربه میزنن ، فقط بعضیها ضربهاشون عمیق تره
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
چندسالت بود فهمیدی ما یه صدای کوچیک تو ذهنمون داریم.
همون صدایی رو میگم که الان باهاش اینو خوندی
اگه میدونستین بی توجهای به کسی که
دوستون داره چقدر ممکنه طرفو نابود کنه،
هیچوقت این کارو نمیکردین .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s