وقتی یکیو دوس داری وقتایی که باهاش
میگذرونی بدنت شروع میکنه به ترشح
دوپامین و اکسی توسین و مغزت به این
حس عادت میکنه، وقتی یه مدت نباشه
بدن درد میگیری و بدنت خواهان همون
مواد شیمیاییه که حالتو خوب کنن به زبون
ساده تر تو معتاد اون فرد و حسی که بهت
داده شدی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همه ی آدمها حتی اونایی که انتظار نداری بهت ضربه میزنن ، فقط بعضیها ضربهاشون عمیق تره
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
چندسالت بود فهمیدی ما یه صدای کوچیک تو ذهنمون داریم.
همون صدایی رو میگم که الان باهاش اینو خوندی
اگه میدونستین بی توجهای به کسی که
دوستون داره چقدر ممکنه طرفو نابود کنه،
هیچوقت این کارو نمیکردین .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی خیلی کوتاهه شاید همین الانشم
بیشتر از نصفش رو گذروندیم، پس غذایی
رو بخور که دلت میخواد، لباسی رو بپوش
که دوست داری، با کسی باش که
خوشحالت میکنه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود ؛
آدمیزاد سختشه که بگه به من توجه کن
برای همین قیل و قال راه میندازه عصبی میشه،
داد میزنه، قهر میکنه، فرار میکنه، با خودش و
زمین و زمان لج میکنه، برای اینکه به چشم
بیاد برای اینکه دیده شه دستاشو تکون میده
و میگه هی من اینجام و ببین منو .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
و طوری که با اومدنت زندگیمُ قشنگش
کردی و بهم امید دادی برای ادامه دادن
و جنگیدن ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتی که تو را میفهمد ، رهایش نکن ...
چقدر آنها که ما را نمیفهمند ، بیشمارند .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدانم چه رازی خفته در چشمان زیبایت
که عاقل سمت چشمت میرود ، دیوانه میآید .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s