آدما مسخره شما نیستن ، که هر وقت خواستید بهشون ابراز علاقه
کنید هر وقت خواستید پسشون بزنید ، احساس دارن شخصیت
دارن غرور دارن اینکه میجنگن برایِ نگه داشتنتون نشونه
خوب بودنِ تو نیست نشونه ارزشیِ که اون آدم برات میزاره
اهمیتی که اون آدم بهت میده ، یروزی به خودت میای میبینی
هیچکس مثلِ اون دوست نداره هیچکس اندازه اون نگرانت نیست
آدما اسباب بازی نیستن همین .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه آدمای مغرور رو دوست داشتم؛
چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته
ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه؛
میدونی چرا؟
چون مطمئنی از سر عادت نگفته؛
چون مطمئنی تیکه کلامش نیست!
چون مطمئنی واسه گفتنش پا روی همهی غرورش گذاشته
چون مطمئنی وقتی میگه دوستت دارم
یعنی واقعا دوست داره!!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خوشحالی اونایی که دوسشون داری حتی از خوشحالی خودتم بیشتر بهت میچسبه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
انتخاب شریک عاطفی فقط انتخاب کسی که ازش خوشمون میاد نیست
ما همزمان در حال انتخاب یک والد برای فرزندمون یک مشاور، یک هم اتاقی یک هم سفر یک معلم زندگی یک شریک کاری و یک دوست صمیمی هستیم
این جوری نگاه بکنی خیلیا همون اول رد میشن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که من کنار تو، خود واقعیمم..
آدم کنار هر کسی نمیتونه خودش باشه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دلـتنگی
یادگار زیبایی ست
از دوست داشتـن عـزیـزی
زمانی که یادش هـست
ولی خـودش نیـست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s