هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه آدمای مغرور رو دوست داشتم؛
چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته
ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه؛
میدونی چرا؟
چون مطمئنی از سر عادت نگفته؛
چون مطمئنی تیکه کلامش نیست!
چون مطمئنی واسه گفتنش پا روی همهی غرورش گذاشته
چون مطمئنی وقتی میگه دوستت دارم
یعنی واقعا دوست داره!!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خوشحالی اونایی که دوسشون داری حتی از خوشحالی خودتم بیشتر بهت میچسبه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
انتخاب شریک عاطفی فقط انتخاب کسی که ازش خوشمون میاد نیست
ما همزمان در حال انتخاب یک والد برای فرزندمون یک مشاور، یک هم اتاقی یک هم سفر یک معلم زندگی یک شریک کاری و یک دوست صمیمی هستیم
این جوری نگاه بکنی خیلیا همون اول رد میشن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که من کنار تو، خود واقعیمم..
آدم کنار هر کسی نمیتونه خودش باشه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دلـتنگی
یادگار زیبایی ست
از دوست داشتـن عـزیـزی
زمانی که یادش هـست
ولی خـودش نیـست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
عاشق به خواب تن ندهد جز به خوابِ مرگ
وآن هم بدین امید که بیند جمال دوست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
از آیت الله سیستانی
پرسیدن : حکم عاشق شدن چیه؟!
جواب دادن:
"امر غیراختیاری حکم ندارد"
با اجازتون من مرخص بشم
مراقب خودتون و خوبیاتون باشید
بدونید ک هرچقدرم نامهربون باشید بازم دوستون دارم همتون رفیقای خودمییید
♥️🥰