eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه آدمای مغرور رو دوست داشتم؛ چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه؛ می‌دونی چرا؟ چون مطمئنی از سر عادت نگفته؛ چون مطمئنی تیکه کلامش نیست! چون مطمئنی واسه گفتنش پا روی همه‌ی غرورش گذاشته چون مطمئنی وقتی میگه دوستت دارم یعنی واقعا دوست داره!! :] https://eitaa.com/bestrong_s
دلم از پایه فرو ریخت پس از رفتن او...
خوشحالی اونایی که دوسشون داری حتی از خوشحالی خودتم بیشتر بهت میچسبه . :] https://eitaa.com/bestrong_s
انتخاب شریک عاطفی فقط انتخاب کسی که ازش خوشمون میاد نیست ما همزمان در حال انتخاب یک والد برای فرزندمون یک مشاور، یک هم اتاقی یک هم سفر یک معلم زندگی یک شریک کاری و یک دوست صمیمی هستیم این جوری نگاه بکنی خیلیا همون اول رد میشن . :] https://eitaa.com/bestrong_s
بنظرم قشنگ‌ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که من کنار تو، خود واقعیمم.. آدم کنار هر کسی نمیتونه خودش باشه . :] https://eitaa.com/bestrong_s
همه‌ چیز تو آخرین آدمی خلاصه می‌شه که شبا به یاد میارید، قلب شما اونجاست .
دلـتنگی  یادگار  زیبایی ست از دوست داشتـن عـزیـزی زمانی که یادش هـست ولی خـودش نیـست ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
عاشق به خواب تن ندهد جز به خوابِ مرگ وآن هم بدین امید که بیند جمال دوست . :] https://eitaa.com/bestrong_s
از آیت الله سیستانی پرسیدن : حکم عاشق شدن چیه؟! جواب دادن: "امر غیراختیاری حکم ندارد"
با اجازتون من مرخص بشم مراقب خودتون و خوبیاتون باشید بدونید ک هرچقدرم نامهربون باشید بازم دوستون دارم همتون رفیقای خودمییید ♥️🥰
لعنت به قلبی که بد موقع تند میزند ↯ https://eitaa.com/bestrong_s