بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که من کنار تو، خود واقعیمم..
آدم کنار هر کسی نمیتونه خودش باشه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دلـتنگی
یادگار زیبایی ست
از دوست داشتـن عـزیـزی
زمانی که یادش هـست
ولی خـودش نیـست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
عاشق به خواب تن ندهد جز به خوابِ مرگ
وآن هم بدین امید که بیند جمال دوست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
از آیت الله سیستانی
پرسیدن : حکم عاشق شدن چیه؟!
جواب دادن:
"امر غیراختیاری حکم ندارد"
با اجازتون من مرخص بشم
مراقب خودتون و خوبیاتون باشید
بدونید ک هرچقدرم نامهربون باشید بازم دوستون دارم همتون رفیقای خودمییید
♥️🥰
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s