با اجازتون من مرخص بشم
مراقب خودتون و خوبیاتون باشید
بدونید ک هرچقدرم نامهربون باشید بازم دوستون دارم همتون رفیقای خودمییید
♥️🥰
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود
هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود
این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته
پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور
یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉