اگه آدم با احساسی هستین !
با آدمای بی احساس وارد رابطه نشین ...
اینا شمارو خورد میکنن ، میشکنن ، از بین میبرن و در آخر با اینکه هیچی ازتون نمونده و نابود شدین ! متهمم میشین ....
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرکسی که ملاقات میکنید در حال جنگ در میدانی است که شما هیچ چیز دربارهاش نمیدانید!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مثل سربازی که جامانده میان دشمنان ..
دستها روی سرم ، تسلیم ِچشمان توام .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
چشم عسل،لب زعفران،گیسو شبیه دستبافت
صادرات غیر نفتی انحصاراً دست توست !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
44.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی وقتا آدم میمونه چی بگه
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
نقش بازی کردن را خوب بلد شدم
خودش نیز باورکرد فراموشش کردم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
+متاسفانه شخصیت شما به درد هم نمیخوره و این ازدواج احتمالا عاقبت خوشی نداره
-ولی ما با عشق این تفاوتها را مدیریت میکنیم
+افسوس که زور عشق به شخصیت نمیرسد؛با عشق نمیشود کویر را تبدیل به جنگل کرد؛با عشق زمستان تابستان نمیشود؛ با عشق خاک آدمها عوض نمیشود. هرچیزی اندازهای دارد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
+متاسفانه شخصیت شما به درد هم نمیخوره و این ازدواج احتمالا عاقبت خوشی نداره -ولی ما با عشق این تفاو
یا بقول بزرگی شما با تفاهم تو رنگ مورد علاقتون فقط میتونید نقاشی بکشید، ن زندگی کنید
ترانه فرهمند خیلی قشنگ میگه:
" از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هی به من میگن تو خیلی قوی هستی. هر کی جای تو بود تا حالا فیلان و بیسار. من قوی نیستم، فقط ناچارم. در واقع کار دیگهای ازم برنمیاد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s