eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شکلات تلخ
+متاسفانه شخصیت شما به درد هم نمی‌خوره و این ازدواج احتمالا عاقبت خوشی نداره -ولی ما با عشق این تفاو
یا بقول بزرگی شما با تفاهم تو رنگ مورد علاقتون فقط میتونید نقاشی بکشید، ن زندگی کنید
ترانه فرهمند خیلی قشنگ میگه: " از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هی به من میگن تو خیلی قوی هستی. هر کی جای تو بود تا حالا فیلان و بیسار. من قوی نیستم، فقط ناچارم. در واقع کار دیگه‌ای ازم برنمیاد. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
۳۰روز چقد میتونسته زیاد باشه 😅💔
عزیزان، لذت دنیا را کسی برد که هم بخشید، هم پوشید، هم خورد هر آن کس کیسه اش محکم گره خورد خودش مرد، ثروتش را دیگری برد ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
میزان ِعشق ِهرفرد را می‌توان در انگیزه و شوق ِاو در کار کردن برای معشوق‌اش دید . هر میزان عشق بیشتر باشد ذوق ِوقت گذراندن با معشوق بیشتر می‌شود ؛ به طوری که دیگر دوری از دلدار دشوار است .
روزهای دیگری خواهد رسید چیزهای بهتری خواهد آمد صداهای دیگری شنیده خواهد شد تو هم خواهی خندید! خواهی خندید، تو هم، خواهی خندید! می‌دانم
نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست ، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم ، ولی متاسفانه بعدش کلا یادم میره .
+++
اگه سختی های زندگیو به دوش نکشی اونوقت زندگیه که تو رو رها میکنه... :] https://eitaa.com/bestrong_s
بیچاره عاشقی که شود مبتلای چشم .. [ صائب‌تبریزی ]
ما داد زدی‍‌م نفهم‍ی‍‌د،شما انت‍‌ظار داری از چ‍شات ب‍خ‍‌ونه ؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s