و اما انکار ناپذیر ترینِ انکار ها ,انکارِ دلتنگی بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ما که باشیم که ما را دهد آغوش تو دست
با خیال تو مگر دست در آغوش کنیم؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یادمه یه بنده خدایی میگفت: همیشه اون بیشعوری باشید که همه مواظبن براش سوءتفاهم پیش نیاد
نه اون مهربونی که هرکسی به خودش اجازه میده دلشو بشکنه ..!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی اوقات دلتنگ روزایی میشی که گذشته و نمیشه برگشت به قبل
♬
https://eitaa.com/bestrong_s