یادمه یه بنده خدایی میگفت: همیشه اون بیشعوری باشید که همه مواظبن براش سوءتفاهم پیش نیاد
نه اون مهربونی که هرکسی به خودش اجازه میده دلشو بشکنه ..!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی اوقات دلتنگ روزایی میشی که گذشته و نمیشه برگشت به قبل
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ما تو زندگی خودمونم مسافریم، تو زندگی شما که دیگه جای خود داره
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
وأنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه
و خداوند آنچه را که به ما گذشت،جُبران خواهَد کرد...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s