السلام على الذینیعتبرون قلوب الإنسان ودیعة من الله.
سلام بر کسانی که قلب انسانها را امانت الهی میدانند.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
توهم سکوت منو میفهمی و میشنوی، اما روتو اونور میکنی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بامنی که یکی سرشو میزاره رو شونم نفسامو کوتاه تر میکنم که اذیت نشه از مهربونی نگو:)
شکلات تلخ
اها ولی قبلش یجوری نگا میکنی ک ادم نمتونه سرشو بزاره رو شونت😐
بااشه تو ادم خوبه
یه دوست داشتم هر موقع حالشو میپرسیدم حالش بد بود میگفت:شبم!
میگفتم شب یعنی چی دیگه؟
میگفت تاریکه دلم ولی آرومم
مثه ستاره ها به مردم لبخند میزنم
نمیزارم بقیه حالمو بفهمم...
چقد شب بودیم و کسی نفهمید!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هنوز نفهمیدم چرا قلبمو شکست، آدم مگه خونهی خودشو خراب می کنه؟
↯
https://eitaa.com/bestrong_s