شکلات تلخ
من؟ بھ تو می اندیشم اے سراپا همھ خوبی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من هیچام و تو در تمامِ هیچِ من همهای.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در رفتن هیچ چارهای نبود و در ماندن هیچ امیدی؛ ما باید از اول نمیآمدیم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتم: میدونی!
کاش زندگی عین یه نوار کاست بود؛
گفت: نوار کاست؟! چطور مگه؟
گفتم: چون اگه هر جاشو دوس داشتی، میشد با یه خودکار برش گردونی عقب..
گفت: آخه مشکل اونجاست اگه این کاستو برگردونیش عقب، فقط قسمتای قشنگش نمیاد، همه چیش برمیگرده عقب؛
دوباره باید بشینی ببینی برای لبخندی که الان میزنی قبلش چقد گریه کردی..!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینکه میگن مغز فرماندهس درسته؛ ولی دلی که تنگ شده همون سربازیه که میزنه تو گوش فرمانده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کجای شهر قدم میزنی ؟
میخواهم کاملا اتفاقی از آنجا رد شوم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s