گفتم: میدونی!
کاش زندگی عین یه نوار کاست بود؛
گفت: نوار کاست؟! چطور مگه؟
گفتم: چون اگه هر جاشو دوس داشتی، میشد با یه خودکار برش گردونی عقب..
گفت: آخه مشکل اونجاست اگه این کاستو برگردونیش عقب، فقط قسمتای قشنگش نمیاد، همه چیش برمیگرده عقب؛
دوباره باید بشینی ببینی برای لبخندی که الان میزنی قبلش چقد گریه کردی..!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینکه میگن مغز فرماندهس درسته؛ ولی دلی که تنگ شده همون سربازیه که میزنه تو گوش فرمانده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کجای شهر قدم میزنی ؟
میخواهم کاملا اتفاقی از آنجا رد شوم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سلام رفقا
همتون میدونید چقد تلاش کردیم ک خانواده شکلات تلخ بزرگ شه
هیچوقتم دست از تلاش نمیکشیم، حالا بماند که یه سری از دوستامون وسط راه گذاشتن رفتن ولی خب ممنون ک شما موندینو شاهد زیاد شدن این امار بودین ممنون ک کنارمون میمونید، وتنهامون نمیزارید
خوشحالم از داشتن رفقایی مثل شما(: