سلام رفقا
همتون میدونید چقد تلاش کردیم ک خانواده شکلات تلخ بزرگ شه
هیچوقتم دست از تلاش نمیکشیم، حالا بماند که یه سری از دوستامون وسط راه گذاشتن رفتن ولی خب ممنون ک شما موندینو شاهد زیاد شدن این امار بودین ممنون ک کنارمون میمونید، وتنهامون نمیزارید
خوشحالم از داشتن رفقایی مثل شما(:
شکلات تلخ
من؟ من هیچام و تو در تمامِ هیچِ من همهای. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من یک جوجه تیغی بادکنک فروشم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ای كم حرفِ من، اگر بگويمت كه كلامت آرامِ من است، بيشتر حرف ميزنی ؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من دلم میخواد جایی باشم که بود و نبودم فرق کنه،
نبودنم کنار کسی حس بشه.
اینکه بفهمم اگه باشم خوبه، اگه نباشم هم مشکلی نیست خیلی اذیتم میکنه...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ولی من دلم میخواد جایی باشم که بود و نبودم فرق کنه، نبودنم کنار کسی حس بشه. اینکه بفهمم اگه باشم
شاید اینو تاحالا بهت نگفته باشم ولی
روزی ک تو نباشی شبیهِ روزیه ک مامان خونه نیست(: