eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام حاج آقا رهبر شهیدمون همیشه میگفتن من همه رو دوست دارم و برای همه دعا میکنم به نظرم دوست عزیزی که تو پیامشون خیلی ابراز ناراحتی میکردن اولین برخوردشون به عنوان یک نماینده ی انقلابی و تنها مسیری اینه که رفتار تند و خشن با اونها نداشته باشن چون باعث گارد گرفتن اونها و حتی نفرتشون از افراد محجبه میشه. اولین راهی که به نظر بنده ی حقیر میرسه رفتار نرم و محبت آمیز هست. حتی دوست شدن با اون فرد و پذیرفتنش به عنوان یه انسان همنوع. قدم بعدی تو روابط با اون فرد میشه کم کم اونو به حجاب دعوت کرد. از حرص خوردن و غیبت کردن که نتیجه ای حاصل نمیشه. بحث حجاب فقط یه مسئله دینی نیست بلکه فرهنگ هم هست. منتها دینداران ما و مسئولین ما به شدت در این زمینه کم کاری کردن. @IslamLifeStyles
سلام وقت همگی بخیر کاش دوستانی که همسرانشون بیکار بودن وبی خیال وحالا درست شدن هم تجربیاتشون رو به اشتراک بزارن وهمینطور حاج آقا حسینی بگن چطور اصلاح مزاجشون کنیم تا از تنبلی وبی خیالی دربیان ممنون میشم @IslamLifeStyles
سلام. سر درد دل ما خانما باز شد... بزارین منم بگم .. بعنوان مادر یه بچه با بیماری خاص که حتی شرایط بیرون رفتن از خونه برام خیلی کم پیش میاد، وقتایی که بریم هم نگاهای ناخواسته شوهرم به زنها و دخترا با ریخت افتضاح و سردیهاش توی خونه و خستگی مضاعف شغلی از طرف دیگه رنج های استخون شکن بیماری بچم و خستگی روحیم و اینکه نتونم جوریکه باید به ظاهرم برسم واقعا قلبم خون میشه،بی توجهی خانمایی ک به تعبیرخودشون آزادی در پوشش پنبه در گوش میکنن که حتما یکی از بیرون یچیزی بگه تا پر شالشون یه وجب بیاد رو سرشون ..پایین تنه که دیگه هیچ....تلوزیون روشن میکنیم یکم دور بشیم از غصه هامون ، اینم از چهره گریم و میکاپ فیلم و اخبار دوباره حالمون از خودمون بهم میخوره... دیگه امید و دلخوشی ندارم چنتا لباس قشنگ و مختصر لوازم آرایشی هم دیگه جوابگوی جلب شوهر نمیشه !! چون دیگه چند کلمه حرف هم نداریم توخونه باهم بزنیم... @IslamLifeStyles
سلام حاج آقا الان بنده برای حرم امام رضا علیه السلام هم گفتم . باید گروهای(به صورت تیمی) تبیینی بااخلاق ،باسواد ،مهربون درهمه جا برن بشینن با بی حجاب ها با مردم باخجاب ها با همه صحبت کنند . ومردم تبیین کنند که دارن اشتباه میکنند . و صحبت‌هایی انجام بدن که مردم به فکر بندازن ،و مطمین باشید تغییرات خوبی صورت میگیره .
در رابطه با سوالی که در گروه فرستادید که با این حجم از بی حجابی چه باید کرد.... ابتدای امر خدمتتون عرض کنم که بنده از همین دوره ابتدایی دارم ارزشمند بودن و هویت بخشی زنانه و حرمت شخصیت رو بهشون از طریق سیره و آیات و روایات و حتی روانشناسی آموزش می دم.. دوم اینکه شبهات رو باهاشون عملی کار می کنم . سوم اینکه بهشون نحوه تذکر لسانی رو هم یاد دادم @IslamLifeStyles
سلام حاج آقا صبح شما بخیر عذر میخوام چند بار پیام گذاشتم تو گروه نزاشتید حالا شاید مناسب نبوده اما خواهش میکنم این پیام رو بزارید چون حرف دل اکثر ما مرداست در پاسخ دغدغه این خانم که به حق هم هست مرد اگه تو خونه از نظر تیپ و آرايش و زیبایی ارضا بشه هر چقدر هم بخوان جولان بدن تو خیابون تا حد زیادی بی تاثیر میشه حالا اون مردی که ت‌و خونه خانمش به بهترین وجه آرايش میکنه و تیپ میزنه بازم بیرون چشم چرانی میکنه مشکل قلبی و روحی داره اما متأسفانه اکثر خانم ها تو خونه تیپ و آرایشی که زنها تو خیابون دارن و انجام نمیدن به جای حرص خوردن اونها م تو خونه آرايش کنن البته که همه از اوضاع جامعه گله مندیم @IslamLifeStyles
سلام حاج آقا شبتون بخیر جدیدا یه فیلمی شبکه دو گذاشته با نام در و تخته در قالب طنز در مورد دو خونواده مقید به دین داره ازدواج زودهنگام فرزند آوری احکام شرعی رو خیلی زیبا نشون میده تو فیلم حتی به ظریف ترین نکته ها هم توجه شده عکس شهید حرز امام جواد سلام بر امام حسین موقع خوردن آب محرم و نامحرمی و..... اما در آخر فیلم نظرات مردم رو میگذاره و چیزی که برام جالب بود بیشتر نظرات منفی در مورد این فیلم گذاشته میشه شما میتونید تو کانال تنها مسیر بگید که زنگ بزنن صدا و سیما از کارگردان و تهیه کننده این فیلم و حتی از صدا وسیما تقدیر کنن به نظرم خیلی موضوع خوبی انتخاب شده تعداد این فیلم ها باید تا میتونن زیاد بشه خیلی میتونه مثمر ثمر باشه واقعا بیشتر نظراتی که گذاشته میشه ممکنه دست اندر کاران فیلم رو مایوس کنه @IslamLifeStyles
سلام علیکم پنج شنبه هفته گذشته هم ما رفتیم یکی از مناطق معروف اصفهان برای تفریح و گشت و گذار، میتونم بگم قریب به صد در صد خانم ها بی حجاب بودن. اما ای کاش فقط بی حجاب بودن، نوع پوشش و آرایش کاملا اتاق خوابی، گویی در برهنگی و فسق با هم مسابقه گذاشته باشند! خانمم خیلی عصبی شد و من هم خیلی معذب، حقیقتا این شرایط خیلی منزجر کننده هست و نمی‌دونم آخرش چی قراره بشه، منتهی این عذابی که ما در جامعه میکشیم رو طبیعتاً اونها باید بکشند نه ما! @IslamLifeStyles
سلام وقت بخیر در رابطه با پیام آخر استاد حسینی که فرمودند من چند شب هست که تو تجمعات که میرم خانم های شل حجاب رو پیدا می کنم و از طرف امام زمان روسری هدیه می کنم و خدا شاهده اونا از شدت ذوق بغض می کنن ان شاالله که این کار من مورد عنایت امام زمانم قرار بگیره.. وهنوز هم میخوام این کار رو ادامه بدم ...نیتم این بود که امام زمان همسر و پسرم که توی این مسیر نیستن هدایت کنه و به این مسیر هدایت کنن .. @IslamLifeStyles
سلام این وصیت نامه شهید باغانی محشره، وقتی دختر خونه بودم ، خیلی دلم میخواست عشق تجربه کنم فکر میکردم عشق اینه که عاشق یکی باشی باهاش ازدواج کنی و عاشقانه زندگی کنی، براش بمیری و برات بمیره اما یه بار تو اینترنت سرچ زدم یادم نیست چی سرچ کردم ولی متن این وصیت نامه رو خوندم حالم دگرگون شده بود ، متنش هنوزم وقتی شبی از خواب بیدار میشم یادم میاد ، ولی این وصیت نامه منو هدایت کرد امروزه روز که اینو ارسال کردید فهمیدم اون موقع هم این خدا بوده که مارو به سمت خودش میکشونده و اتفاقی نبوده پس خدا واقعا برای هر یه دونه بنده اش 100اش میزاره.... پس هیچی اتفاقی نیست بعد وقتی ازدواج کردم با مردی که واقعا مرده، واقعا الان بعد 8سال زندگی به این نتیجه رسیدم مرد رو باید از روی شوهر من تعریف کرد نه اینکه شوهر من بخواد یک مرد باشه، واقعا قهرمان زندگیم زمان دختریم مادرم بوده و الان واقعا واقعا شوهرمه اما با همین مرد قهرمان نمیشه عاشقی کرد ، فقط زمانی عشق بین ما جریان داره که با خدا عاشقی میکنم بعدش انگار خدا از توی دهن شوهرم یا رفتار شوهرم یا بچه هام باهام عاشقی میکنه. بعد میفهمم نه من کاره ایم نه شوهرم ، نه هیچ کس ، همه چیز دست خداست و لطف خداست، و همه چی. ازسوی اوست الحقا که الحمدلله رب العامین واقعا اول خدا نعمتی یا محبتی رو میده زیر دست امام زمان ،آقا امضا میکنه بعدش به ما میرسه اگرنه پس چرا هرچی تو گروه من و امام زمانم میزارم اگر به خیرم باشه ، میشه!!!!! چه کسی جز خدا و امام زمان قدرت داره اون متنو ببینه و اتفاقات روزگارو برام بچرخونه اونطرفی واقعا الله رب العالمینه، پرورش دهنده عالمیانه @IslamLifeStyles