سلام این وصیت نامه شهید باغانی محشره، وقتی دختر خونه بودم ، خیلی دلم میخواست عشق تجربه کنم فکر میکردم عشق اینه که عاشق یکی باشی باهاش ازدواج کنی و عاشقانه زندگی کنی، براش بمیری و برات بمیره اما یه بار تو اینترنت سرچ زدم یادم نیست چی سرچ کردم ولی متن این وصیت نامه رو خوندم حالم دگرگون شده بود ، متنش هنوزم وقتی شبی از خواب بیدار میشم یادم میاد ، ولی این وصیت نامه منو هدایت کرد امروزه روز که اینو ارسال کردید فهمیدم اون موقع هم این خدا بوده که مارو به سمت خودش میکشونده و اتفاقی نبوده
پس خدا واقعا برای هر یه دونه بنده اش 100اش میزاره....
پس هیچی اتفاقی نیست
بعد وقتی ازدواج کردم با مردی که واقعا مرده، واقعا الان بعد 8سال زندگی به این نتیجه رسیدم مرد رو باید از روی شوهر من تعریف کرد نه اینکه شوهر من بخواد یک مرد باشه، واقعا قهرمان زندگیم زمان دختریم مادرم بوده و الان واقعا واقعا شوهرمه اما با همین مرد قهرمان نمیشه عاشقی کرد ، فقط زمانی عشق بین ما جریان داره که با خدا عاشقی میکنم بعدش انگار خدا از توی دهن شوهرم یا رفتار شوهرم یا بچه هام باهام عاشقی میکنه. بعد میفهمم نه من کاره ایم نه شوهرم ، نه هیچ کس ، همه چیز دست خداست و لطف خداست، و همه چی. ازسوی اوست
الحقا که الحمدلله رب العامین
واقعا اول خدا نعمتی یا محبتی رو میده زیر دست امام زمان ،آقا امضا میکنه بعدش به ما میرسه اگرنه پس چرا هرچی تو گروه من و امام زمانم میزارم اگر به خیرم باشه ، میشه!!!!!
چه کسی جز خدا و امام زمان قدرت داره اون متنو ببینه و اتفاقات روزگارو برام بچرخونه اونطرفی
واقعا الله رب العالمینه، پرورش دهنده عالمیانه
@IslamLifeStyles
اگر افراد امر به معروف کننده وقتی یه خانم کم حجاب را می دیدند
اول باهاش دوست میشدند
مثلاً بهش میگفتند بیا بنشینیم چند دقیقه باهم صحبت کنیم
از علاقه مندی هاش میپرسیدند و دعوتش میکردند به کلاس آشپزی مجموعه خود یا...
و تا مدتی اول کاری به حجابش نداشتند
رفاقت میکردند یه اردوی باغ بانوان میرفتند براش جشن تولد میگرفتند و...
و اگه دنبال شغل هست یه کار خوب بهش معرفی میکردند
یا زمینه کارخانگی براش جور میکردند ایشون مطمئنا تغییر میکرد و لااقل جزء گروه های مشکل دار نمیشد
این یه طرح خوب برای حجاب
@IslamLifeStyles
سلام خدمت شما استاد بزرگوار
در مورد بی حجابی این خیلی موثره که حجاب به صورت ادب به همه نشان داده بشه ،واقعا یک زن وقتی محجبه است هم آرامش داره هم بعنوان یک فرد مودب در جامعه به خودش افتخار میکنه و احساس سنگینی وشرم وحیا میکنه ،من به شخصه در نظرم یک زن بی حجاب یعنی بی حیا
امید وارم همه ایران با ادب وحجب وحیا بشن ان شالله
@IslamLifeStyles
سلام ما توی شهر کاشان چون به شدت الان آخر هفته ها شلوغه برای گلاب گیری و جاهای دیدنی پایگاه ها و فعالان فرهنگی مون دو سالی هست این برنامه رو دارن که اتوبوس میگیرن برای خانم هاو دختر های نوجوان باحجاب ومیبرمشون حالت اردو که اونها هم در اون جمع ها قرار بگیرن و امر به معروف عملی هست در واقع
خودم هم این هفته رفتم همراهشون و میدیدم مسافرا که میشه گفت هیچ حجابی نداشتن وقتی مارو میدیدم عصبانی میشدن و باهم میگفتن این شهر چقدر مردمش مذهبی هستن
@IslamLifeStyles
سلام حاج همسایه ماخیلی بی حجاب اریشگاه داره به من میگه یک دخترباحجاب مثل خودت واسه پسرم پیداکن گفت خودم یک عمربی حجابم ازبی حجابی بدم میاددیه نمیخواهم پسرم گرفتارزن بی حجاب کنم
@IslamLifeStyles
سلام در مورد حجاب به نظرم بهتره هر کس از خانواده و اطرافیان خودش شروع کنه البته نه اینکه مستقیما بریم سر اصل مطلب . مطمئنا تو اقوام همه مون کم حجاب و بی حجاب هستند میتونیم از در دوستی و رفت و آمد باهاشون دربیایم و در جریان این رفت و آمدها کم کم که دوستی و محبت شکل گرفت یقینا تاثیر خواهند گرفت . البته بایستی اول شخص از خودش مطمئن باشه که قضیه برعکس نشه .
@IslamLifeStyles
سلام استاد بزرگوار من در مورد حجاب خیلی دغدغه داشتم و گاهی هم می رفتم بیرون و طبق فرمایش شما با مهربانی و اینکه شما ارزشمند هستید واینکه قلب امام زمان با بی حجابی شما به درد میاد وغیره امربه معروف ونهی از منکر می کردم ولی چون دغدغه داشتم دنبال راهی بودم که به لطف خداوند تونستم تعدادی داستان بگم و حجاب رو هم در اون داستانها گنجاندم وچون داستانها جذاب هستند احتمال اینکه مخاطب رو جذب کنه زیاده البته بازم باید خواست خداوند باشه ولی من تلاشم رو تا حدی که می تونستم انجام دادم البته در این رابطه هر کاری کنم کمه ولی برای چاپ کتابم خیلی اذیت شدم انتشارات مذهبی همراهیم نمی کردن چون با اولم بود و اونها ریسک نمی کردن بالاخره به انتشاراتی سپردم که هزینه زیادی می خواست ولی با این حال بازهم کار خوب جلو نمی رفت حالا اگر یه داستان های غیر اخلاقی باشه همه چیز خوب جلو میره متاسفانه حالا به لطف خداوند بعداز ۶ماه ظاهرا هفته آینده مجوزش میاد و ان شاءالله چاپ کنم کتاب شامل قصه هایی در مورد حجاب نماز وتقوا و قصه های اخلاقی هست اینها رو گفتم که عرض کنم ما هم باید در برابر تلاش های دشمنان تلاش کنیم هرچند اگر سخت باشه مثل شما بزرگوار که همه وقت وانرژی تون رو در این راه گذاشتید ان شاءالله از بهترین یاران امام زمان (عج )باشید التماس دعا
@IslamLifeStyles
سلام.
وقتتون بخیر.
حاج آقا، من یکی دو روز پیش رفته بودم بیرون پول انتقال بدم.
کنار عابر بانک ایستاده بودم که مادر یکی از همکلاسی های دخترم رو دیدم، کت و شلوار پوشیده بود و از خرید داشت برمیگشت .
من اصلا رفتارم باهاش نسبت به قبل که مانتو شلواری بود تغییر نکرد و باهاش در مورد درس و امتحان بچه ها صحبت کردم و تعارف کردم که بیاد خونمون چون خیلی گرمش شده بود.
ایشون گفت که میخوام تاکسی بگیرم برم خونمون. بعد که میخواستم باهاش خدا حافظی کنم گفت:من همه ی مانتوهامو شسته بودم و خیس بودن به همین خاطر با کت و شلوار اومدم بیرون.
یعنی یه جورایی از حجاب من خجالت کشید بنده خدا.
@IslamLifeStyles
سلام استاد
بنده تصمیم گرفتم پیرو مطالب شما در مورد حجاب قیام خودرا آغاز کنم
بنده یه خانم ۴۶ساله هستم ودارای سه فرزند دختر
واقعا از وضعیت حجاب ناراحتم
پدرم فردی کاملا مذهبی ، ومقید ومتعهد به حجاب و....
ایشون سابقه چندسال رزمنده جنگ تحمیلی عراق داشتند و برادر شهید
و با سابقه بیش از ۱۵ سال خادمی حرمین امامزاده ها و مدیر وموسس هیئت دعای ندبه
اما چند ساله به رحمت خدا رفتند
ایشون مشوق اصلی بنده توححاب بودند
واین چادری که روی سر دارم اولا فضل پروردگار و امانت #مادرسادات وبعد هم مدیون پدر عزیزم هستم
ایشون همیشه باکلام شیرینشون ما را تشویق میکردند
ولی متاسفانه فرزندانم اون حجابی که موردنظر هست را ندارن
بنده ادمین گروه مسجد و مسئول حجاب وعفاف پایگاه محله مون هستم
تصمیم دارم
مطالب امروز شمارا در گروه مسجد بار گزاری کنم جهت #تبیین و #روشنگری
@IslamLifeStyles
سلام وقتتون به خیر
من یه خانم با پوشش معمولی هستم ولی چادری نیستم، چند شب پیش با همسرم و بچه ها توی تجمعات بودیم ،یهو یکی از بچه ها که حدودا ۳یا ۴ ساله بود افتاد زمین و سرش زمین خورد ،و همش گریه میکرد، من متوجه شدم مادرشون جوان و تنها هستن ، گفتم برم شاید به کمک نیاز داشته باشن ، مادرشون مذهبی و چادری بودن ، سلام کردم و گفتم پسرتون خوبه ،دیدم افتاده ، خیلی نگرانشون شدم ،گفتم شاید کمکی چیزی لازم داشته باشین ، اما متاسفانه با چنان اخمی به من گفتن ،به شما چه مگه شما دکتری
خیلی جا خوردم و توی ذوقم خورد ، دیگه به روی خودم نیاوردم و یه جوری جمعش کردم و برگشتم پیش همسرم
واقعا این رفتار در شان افراد مذهبی نیست ، خواهش میکنم یه خرده ملایم تر رفتار کنین ، اگه جوان هستین بیشتر به بقیه خانم ها لبخند بزنین و سعی کنین خوش رو باشین ،باور کنین ما افراد با حجاب معمولی ،حتی روی لبخند شما عزیزان هم حساب میکنیم ، البته ما فقط به خاطر دستور امام عزیزمون میایم و بخاطر حفاظت از شهرمون و این چیزها اصلا برامون اهمیتی نداره ولی خب جوان ها و کم حجاب ها واقعا به راحتی جذب و دفع میشن
البته این هم بگم تمام عزیزانی که موکب دارن و خانم هستن به شدت خوش اخلاق و مهربان هستن
@IslamLifeStyles
سلام وقتتون بخیر 🌱🖐
من به عنوان یه دهه هشتادی که تا به حال پوشش بدی نداشتم اما چادری نبودم و مدتیه درمکان های مختلف (تجمعات، مکان های زیارتی، برنامه مذهبی و..) چادر میپوشم، میخوام بگم واقعا خیلی امنیت و آرامش داره اصلا حس نمیکردم اینقدر چادری بودن به انسان حس خوب منتقل کنه با اینکه من محجبه بودم و تا به حال حجاب بدی نداشتم اما با بند بند وجودم این جمله حس کردم که میگن ((چادر یه چیز دیگس)) شاید منم قبلا این جمله نمی فهمیدم اما وقتی که در یک موقعیت یکسان چادر با مانتو مقایسه کردم واقعا حس ارزشمندی منحصر به فردی داره خدا حفظ کنه کسایی که الگو حسنه هستن و با چادرشون هر لحظه در حال جهادن 👌🤲
اما یه خواهش دارم از مامانا و خانمای محترمی که یه عمر با حیا وعفت و آبرو زندگی کردن بعد الان که در جایگاه یک (((الگو))) جامعه هستن وحداقل سنشون40.50 هست، تحت تاثیر اطرافیان یا در و همسایه چادرشون بر میدارن از اون بدتر با لباس هایی در جامعه ظاهر میشن که واقعا در شأن یه بانو نیست ... واقعا آدم اینارو میبینه خیلی متاسف میشه، مثالش همین امروز که من بازار بودم همراه پدرم یه خانمی دیدم که با وضعیت خیلی بدی در پیاده رو داشتن راه میرفتن خداشاهده از خجالت داشتم آب میشدم از بس که سر و وضع این خانم بد بود بعد از اون طرف سنش نگاه میکنی میبینی حدود 40-50 سالشونه واقعا ادم انتظار نداره با این سن... 😞😞
ناگفته نماند خیلی اندک و محدود هستن چون کسی که لمس کرده و عمیقا فلسفه حجاب درک کرده عمراً کنار بزاره نمونش مادر گلم که دهه 60 هستن خیلی جاها خودمم همراهش بودم بهش گفتن دیگه الان کسی چادر نمیپوشه و... اما با اقتدار تمام ایستاده و اون لحظه واقعامن به وجود مادرم افتخار کردم یا پیش امده که مامانا خواستن بیان مدرسه برا جلسه اولیا و مربیان افتخار میکردم مابین بقیه مامانا مامان من محجبس حتی مسخره هم شدم اما همیشه سرم بالا میگیرم و از مامانم و حجابش حرف میزنم چون مامان من با حجابش اول برا ما ارزش قائله بعد خودش چون بی حجابی اول خیانت یه خانم به کانون گرم و صمیمی خانواده خودشه بعد بقیه مردم ...
منم جدی جدی همیشه میگم واقعا مامان باید چادری باشه، چادری نباشه انگار یه چیزی کمه، انگار یه ارزشی نادیده گرفته شده، مامانا طلا هستن سایشون مستدام.. ان شاءالله تعداد محدودی هم که خودشون گم کردن عاقبت کارشون بسنجن چون واقعا الگو یه خانوادن...
اینا حرفای من دهه هشتادیه، دهه هشتادی که از بی حجابی دهه های دیگه گله داره و به وجود خانمای با حجاب (الخصوص مادر بی همتاش) افتخار میکنه.... 😇
امیدوارم شما صدای ما باشید..
تنتون سلامت، روزو روزگارتان خوش💐🌷
@IslamLifeStyles