eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام حاج همسایه ماخیلی بی حجاب اریشگاه داره به من میگه یک دخترباحجاب مثل خودت واسه پسرم پیداکن گفت خودم یک عمربی حجابم ازبی حجابی بدم میاددیه نمی‌خواهم پسرم گرفتارزن بی حجاب کنم @IslamLifeStyles
سلام در مورد حجاب به نظرم بهتره هر کس از خانواده و اطرافیان خودش شروع کنه البته نه اینکه مستقیما بریم سر اصل مطلب . مطمئنا تو اقوام همه مون کم حجاب و بی حجاب هستند می‌تونیم از در دوستی و رفت و آمد باهاشون دربیایم و در جریان این رفت و آمدها کم کم که دوستی و محبت شکل گرفت یقینا تاثیر خواهند گرفت ‌. البته بایستی اول شخص از خودش مطمئن باشه که قضیه برعکس نشه . @IslamLifeStyles
سلام استاد بزرگوار من در مورد حجاب خیلی دغدغه داشتم و گاهی هم می رفتم بیرون و طبق فرمایش شما با مهربانی و اینکه شما ارزشمند هستید واینکه قلب امام زمان با بی حجابی شما به درد میاد وغیره امربه معروف ونهی از منکر می کردم ولی چون دغدغه داشتم دنبال راهی بودم که به لطف خداوند تونستم تعدادی داستان بگم و حجاب رو هم در اون داستانها گنجاندم وچون داستانها جذاب هستند احتمال اینکه مخاطب رو جذب کنه زیاده البته بازم باید خواست خداوند باشه ولی من تلاشم رو تا حدی که می تونستم انجام دادم البته در این رابطه هر کاری کنم کمه ولی برای چاپ کتابم خیلی اذیت شدم انتشارات مذهبی همراهیم نمی کردن چون با اولم بود و اونها ریسک نمی کردن بالاخره به انتشاراتی سپردم که هزینه زیادی می خواست ولی با این حال بازهم کار خوب جلو نمی رفت حالا اگر یه داستان های غیر اخلاقی باشه همه چیز خوب جلو میره متاسفانه حالا به لطف خداوند بعداز ۶ماه ظاهرا هفته آینده مجوزش میاد و ان شاءالله چاپ کنم کتاب شامل قصه هایی در مورد حجاب نماز وتقوا و قصه های اخلاقی هست اینها رو گفتم که عرض کنم ما هم باید در برابر تلاش های دشمنان تلاش کنیم هرچند اگر سخت باشه مثل شما بزرگوار که همه وقت وانرژی تون رو در این راه گذاشتید ان شاءالله از بهترین یاران امام زمان (عج )باشید التماس دعا @IslamLifeStyles
سلام. وقتتون بخیر. حاج آقا، من یکی دو روز پیش رفته بودم بیرون پول انتقال بدم. کنار عابر بانک ایستاده بودم که مادر یکی از همکلاسی های دخترم رو دیدم، کت و شلوار پوشیده بود و از خرید داشت برمی‌گشت . من اصلا رفتارم باهاش نسبت به قبل که مانتو شلواری بود تغییر نکرد و باهاش در مورد درس و امتحان بچه ها صحبت کردم و تعارف کردم که بیاد خونمون چون خیلی گرمش شده بود. ایشون گفت که میخوام تاکسی بگیرم برم خونمون. بعد که میخواستم باهاش خدا حافظی کنم گفت:من همه ی مانتوهامو شسته بودم و خیس بودن به همین خاطر با کت و شلوار اومدم بیرون. یعنی یه جورایی از حجاب من خجالت کشید بنده خدا. @IslamLifeStyles
سلام استاد بنده تصمیم گرفتم پیرو مطالب شما در مورد حجاب قیام خودرا آغاز کنم بنده یه خانم ۴۶ساله هستم ودارای سه فرزند دختر واقعا از وضعیت حجاب ناراحتم پدرم فردی کاملا مذهبی ، ومقید ومتعهد به حجاب و.... ایشون سابقه چندسال رزمنده جنگ تحمیلی عراق داشتند و برادر شهید و با سابقه بیش از ۱۵ سال خادمی حرمین امامزاده ها و مدیر وموسس هیئت دعای ندبه اما چند ساله به رحمت خدا رفتند ایشون مشوق اصلی بنده توححاب بودند واین چادری که روی سر دارم اولا فضل پروردگار و امانت وبعد هم مدیون پدر عزیزم هستم ایشون همیشه باکلام شیرینشون ما را تشویق میکردند ولی متاسفانه فرزندانم اون حجابی که موردنظر هست را ندارن بنده ادمین گروه مسجد و مسئول حجاب وعفاف پایگاه محله مون هستم تصمیم دارم مطالب امروز شمارا در گروه مسجد بار گزاری کنم جهت و @IslamLifeStyles
سلام وقتتون به خیر من یه خانم با پوشش معمولی هستم ولی چادری نیستم، چند شب پیش با همسرم و بچه ها توی تجمعات بودیم ،یهو یکی از بچه ها که حدودا ۳یا ۴ ساله بود افتاد زمین و سرش زمین خورد ،و همش گریه میکرد، من متوجه شدم مادرشون جوان و تنها هستن ، گفتم برم شاید به کمک نیاز داشته باشن ، مادرشون مذهبی و چادری بودن ، سلام کردم و گفتم پسرتون خوبه ،دیدم افتاده ، خیلی نگرانشون شدم ،گفتم شاید کمکی چیزی لازم داشته باشین ، اما متاسفانه با چنان اخمی به من گفتن ،به شما چه مگه شما دکتری خیلی جا خوردم و توی ذوقم خورد ، دیگه به روی خودم نیاوردم و یه جوری جمعش کردم و برگشتم پیش همسرم واقعا این رفتار در شان افراد مذهبی نیست ، خواهش میکنم یه خرده ملایم تر رفتار کنین ، اگه جوان هستین بیشتر به بقیه خانم ها لبخند بزنین و سعی کنین خوش رو باشین ،باور کنین ما افراد با حجاب معمولی ،حتی روی لبخند شما عزیزان هم حساب میکنیم ، البته ما فقط به خاطر دستور امام عزیزمون میایم و بخاطر حفاظت از شهرمون و این چیزها اصلا برامون اهمیتی نداره ولی خب جوان ها و کم حجاب ها واقعا به راحتی جذب و دفع میشن البته این هم بگم تمام عزیزانی که موکب دارن و خانم هستن به شدت خوش اخلاق و مهربان هستن @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام وقتتون بخیر 🌱🖐 من به عنوان یه دهه هشتادی که تا به حال پوشش بدی نداشتم اما چادری نبودم و مدتیه درمکان های مختلف (تجمعات، مکان های زیارتی، برنامه مذهبی و..) چادر میپوشم، میخوام بگم واقعا خیلی امنیت و آرامش داره اصلا حس نمیکردم اینقدر چادری بودن به انسان حس خوب منتقل کنه با اینکه من محجبه بودم و تا به حال حجاب بدی نداشتم اما با بند بند وجودم این جمله حس کردم که میگن ((چادر یه چیز دیگس)) شاید منم قبلا این جمله نمی فهمیدم اما وقتی که در یک موقعیت یکسان چادر با مانتو مقایسه کردم واقعا حس ارزشمندی منحصر به فردی داره خدا حفظ کنه کسایی که الگو حسنه هستن و با چادرشون هر لحظه در حال جهادن 👌🤲 اما یه خواهش دارم از مامانا و خانمای محترمی که یه عمر با حیا وعفت و آبرو زندگی کردن بعد الان که در جایگاه یک (((الگو))) جامعه هستن وحداقل سنشون40.50 هست، تحت تاثیر اطرافیان یا در و همسایه چادرشون بر میدارن از اون بدتر با لباس هایی در جامعه ظاهر میشن که واقعا در شأن یه بانو نیست ... واقعا آدم اینارو میبینه خیلی متاسف میشه، مثالش همین امروز که من بازار بودم همراه پدرم یه خانمی دیدم که با وضعیت خیلی بدی در پیاده رو داشتن راه میرفتن خداشاهده از خجالت داشتم آب میشدم از بس که سر و وضع این خانم بد بود بعد از اون طرف سنش نگاه میکنی میبینی حدود 40-50 سالشونه واقعا ادم انتظار نداره با این سن... 😞😞 ناگفته نماند خیلی اندک و محدود هستن چون کسی که لمس کرده و عمیقا فلسفه حجاب درک کرده عمراً کنار بزاره نمونش مادر گلم که دهه 60 هستن خیلی جاها خودمم همراهش بودم بهش گفتن دیگه الان کسی چادر نمیپوشه و... اما با اقتدار تمام ایستاده و اون لحظه واقعامن به وجود مادرم افتخار کردم یا پیش امده که مامانا خواستن بیان مدرسه برا جلسه اولیا و مربیان افتخار میکردم مابین بقیه مامانا مامان من محجبس حتی مسخره هم شدم اما همیشه سرم بالا میگیرم و از مامانم و حجابش حرف میزنم چون مامان من با حجابش اول برا ما ارزش قائله بعد خودش چون بی حجابی اول خیانت یه خانم به کانون گرم و صمیمی خانواده خودشه بعد بقیه مردم ... منم جدی جدی همیشه میگم واقعا مامان باید چادری باشه، چادری نباشه انگار یه چیزی کمه، انگار یه ارزشی نادیده گرفته شده، مامانا طلا هستن سایشون مستدام.. ان شاءالله تعداد محدودی هم که خودشون گم کردن عاقبت کارشون بسنجن چون واقعا الگو یه خانوادن... اینا حرفای من دهه هشتادیه، دهه هشتادی که از بی حجابی دهه های دیگه گله داره و به وجود خانمای با حجاب (الخصوص مادر بی همتاش) افتخار میکنه.... 😇 امیدوارم شما صدای ما باشید.. تنتون سلامت، روزو روزگارتان خوش💐🌷 @IslamLifeStyles
سلام و عرض ادب و احترام خدمت حاج آقا حسینی و تنها مسیری های عزیز من سخنان ۵ جلسه حاج آقا پناهیان در مورد 🔉 ضرورت تحول در روش ادارۀ کشور و نقش مردم گوش کردم همه ی مشکلات ما ( بی حجابی ، اقتصادی، ...) همش به خاطر این هست که زندگی جمعی نداریم و به خاطر راحت طلبی هامون سپردیم دست دولت در صورتی که از آغاز صدر اسلام تا امام شهید مون همیشه صحبت هاشون این بوده که امور اداره کشور باید سپرده بشه به مردم ولی متأسفانه به خاطر اینکه مدیران داخلی بیکار نشوند همیشه این صحبت ها رو پشت گوش انداختند. انشاءالله که بعد از جنگ توسط خود مردم درست بشه. @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام عرض ادب تشکر فراوان بابت تحقیق و بررسی هایی که در زمینه حجاب در گروه مطرح میشه! من فکر میکنم بی حجابی در بین این اقشاری که داره رواج پیدا می‌کنه بیشتر از همه موضوعاتی که مطرح شد ، جنبه با کلاس بودن و مدرن بودن داره ! توجه کرده باشین این افراد در محیط اجتماعی این مدلی بروز میدند، خودشون رو که ، فوق العاده خانم مهربان ، دلسوز ، صمیمی ، ولی شیک و با کلاس و خوش پوش و بی حجاب !!! و این فرهنگ رو دارن اینجور القا میکنند مخصوصا در بین نوجوان ها که هرکسی بی حجاب تر هست با کلاس تر هست . و این دقیقا همسو با قضیه داشتن ماهواره است در سال های قبل هست ! داشتن ماهواره نشانه ی کلاس و فرهنگ معرفی میشد ! و برعکس نداشتن اش نشانه عقب ماندگی و... یا الان داشتن حیوان خانگی و عدم ازدواج و بچه دار نشدن رواج با کلاسی و مدرن بودن بین همین اقشار هست ! این افراد تمام خط فکری شون رو دارن از اون ور با ورطه با کلاسی و به روز بودن میگیرن و رواج میدن و هیچ تحلیل و فکری هم ندارن ! @IslamLifeStyles
خانم بی حجابی گفت : من ازاد آزادم ببین چطور باد در میان موهایم می رقصد ؟! خانم محجبه گفت اما آزادی من خیلی عمیق است من از بند هر چه تعلق است آزادم باور نمیکنی بیا تا با تو بگویم تو دربند و اسارت تمام ظواهر هستی و آنچه تو را در این ظاهر سازی یاری می رساند بر تو حکمرانی میکند اما من در بند اینها نیستم نگاه کن به زنجیرهایی که بطور نامرئی تو را به هر طرف می کشانند که چطور روح تو را معذب کرده اند و تو در عذابی اما حال من حال پرنده ی آزادی است که بودنش منوط به اینهمه تعقلات و وابستگی‌های ظاهری نیست من آزادم چون از بند این تعلقات، رهایی یافته ام، روحم در ارامش به سر می برد چون برای بودنم فقط روح الهی ام و توجه به بعد غیر جسمانیم کافیست من می توانم حالا با فراغ بال روی توانمندی‌هایم روی وظیفه ی خلیفه االه ایم روی خدمت به خود و خلق الله و اطرافیانم روی تقرب به خدا متمرکز باشم من آزادم که می توانم به اصل خود بپردازم و درگیر فرعیات و سطح ظاهری نباشم انتخاب با توست هر کدام از این دو ازادی را می خواهی انتخاب کن اما بدان که اولی صوری و سطحی است و بلکه اساسا آزادی نیست بلکه اسارت است با روکشی پر زرق و برق مانند داروی تلخ در پوششی شیرین که به خوردت می دهند به روحت بنگر که چطور در عذاب است و اسیر و در بند حالا بگو من آزادم یا تو؟؟؟؟ @IslamLifeStyles