سلام خداقوت
درمورد بحث حجاب
همه حرفاتون رو قبول دارم.
درکنار حرفای شما میخواستم یه چیز دیگه بگم.
ما مثلا وقتی با شوهرم نصف شب تو خیابون رد میشیم و میبینیم یه گروه از خانما که اکثرا شل حجاب هم هستن توی یه پارک یا خیابون دور هم نشستن خیلی راحت هستن، شوهرم میگه واقعا خانمای جامعه ما دیگه چی میخوان. امنیت بالاتر از این که دختر جوون بدون هیچ مردی نصف شب تو خیابونا بشینن ؟!!
آزادی بالاتر از این؟؟؟!!!
به نظرم هیچ کجای دنیا نمیتونن خانما تنهایی نصف شب تو خیابونا برن.
@IslamLifeStyles
سلام حاج اقاوقتتون بخیر....درموردتقدیرکردن ازخانم های محجبه خواستم تجربه خودم رودردوران راهنمایی که بایدچادرمیپوشیدیم بگم...من اون دوران تنهادختری بودم که حجابم کامل بودوبه چادرم کش زده بودم که همیشه مغنعمو کامل نگه داره...یه روزخیلی اتفاقی مدیرمنوبردبالای صف وبهم هدیه باحجابترین دخترمدرسه رودادن انقدخوشحال شدم که حدنداشت...دوستامم بعدش کش زدن چادرهاشون وهمه خوشحال بودیم ازحجابمون...
@IslamLifeStyles
سلام ، خدا خیرتون بده حاج آقا ، یه خورده ما محجبه ها رو تحویل گرفتین 😄
این روزا بیشتر خانم های کم حجاب طرفدار نظام رو همه جا تحویل میگیرن و تعریف میدن ( که اونها هم خواهر ما هستن البته )
سلام حاج آقا
درمورددلایل بی حجابی وحجاب به مواردزیادی اشاره کردید..نمیدونم نظرم ارسال بشه توکانال یانه ولی اگه میشه حتمادرموردش صحبت کنید
🔺دخترم ۱۷ سالشه وسال دهم مشغول تحصیل هست
دخترم میگه همه ی بچه هاافرادی وحجاب دارندوباچادرمدرسه میان یامادرچادری دارندطردمیکنند
وبه این باوررسیدن که چادریا عرزشین، خطرناکن،افراطی هستن،باهمه بدن عقده ای هستن ازبالا به پایین همه رومیبینن ، یه خانم بی حجاب وبی حیا میدونن،چپ چپ به بی حجابها نگاه میکنند،پرازنفرتن و...
ومورد خیلی دردناک وناراحت کننده اینه که من پنهان کردم که مادرم چادریه چون همه طردم میکنن مامان میدونم کارم درست نیست ولی چاره ای جزاین نداشتم😔
یک همکلاسی هم میگه داریم پدرومادرش آخوندهستن وباهیچ کس دوست نیست وهمه روچپ چپ نگاه میکنه وازهمه دوری میکنه
متاسفانه ماخیلی سطحی به مساله بی حجابی نگاه میکنیم ونرفتیم توبطن جامعه ببینیم دلایل بی حجابی چیه
کاربه جایی رسیده که یک دخترنوجوان وجوان ازاینکه چادربپوشه وبگه مادرم چادریه خجالت بکشه😔
چرادو دستگی بین چادریهاوبی حجابها افتاده چراانقدر درمورد خانمهای محجبه بدفکرمیکنن
مادهه ی شصتی هستیم وزمان مادقیقابرعکس بود
شایدبخشی ازبیحجابی همین رفتارمحجبه هاست ..حتمااین رفتارهاروازاشخاص محجبه وچادری دیدن که همه جاپخش شده ..به نظرمن بایدیه خانم چادری رو رفتارش درجامعه خیلی دقت داشته باشه
مخصوصایک دخترجوان ونوجوان این مسائل وبشنوه کم کم گمراه میشه وحجابش شل میشه چون میخوادپذیرفته بشه
یک خانم مومن واقعی ومحجبه بایدالگوی رفتارش خانم حضرت فاطمه (س) باشه
لطفادرمورد این موضوع صحبت بشه 🙏باتشکروسپاس ازکانال خیلی خوب وعالیتون🙏🙏
@IslamLifeStyles
سلام وقت بخیر یه پیشنهادی براش حجاب داشتم میشه شما مطالبی رو درمورد حجاب جمع کنید از صحبت های حاجاقا یا بقیع علما صوت و متن هرچیزی که جذاب باشه بعد یه Qr code بذاریم هر بی حجابی رو دیدیم با روی خوش این Qr code را بدیم دستش
@IslamLifeStyles
سلام
در مورد تشویق افراد محجبه میخواستم بگم واسه منم این اتفاق افتاده
مسافرت رفتیم شهر شیراز اونجا تصمیم گرفتیم که بریم شهربازی
وقتی به ورودی رسیدم افرادی که بدون روسری بودن و راه نمیدادن توی اون جمعیت تنها کسی که پوشش کامل بود و چادر داشت من بودم وقتی نوبت ما شد آقایی که مسئول گرفتن ورودی افراد بود به همسرم گفت شما بدون دادن پول واسه ورودی وارد بشید به خاطر حجاب خانم تون از شما پول نمیگیرم حس خیلی خوبی داشت غرور و تو چشمای همسرم دیدم
واقعا تاثیر خیلی خوبی داره کاش همه جا اجرا میشد البته منظورم تشویق هست😅
@IslamLifeStyles
خدا خیر دو دنیا بهتون بده
صحبت هاتون درباره حجاب فوق العاده بود و تلنگر👏👏👏
منم این پیامو تو گروه خانواده گذاشتم تا دخترای نوجوون چادریمون رو خوشحال کنم
سلام خداقوت
درباره تشویق باحجابا
یه نکته اینکه واقعا دلم برای مظلومیت خانومای محجبه میسوزه
و اینکه منم یه بار تو مترو مادری رو دیدم با دوتا دختر ۹ ۱۰ ساله که باحجاب چادربودن. بعد آشکار رفتم جلو و حال و احوال و اسمشونو پرسیدم بعد بهشون یه اسکناس دادم و گفتم هدیه من برای حجاب زیباتون
حالا اگه هدیه کوچیک هم برای این بچه ها همراه داشته باشیم بهتره
@IslamLifeStyles
با سلام وخسته نباشید خدمت آقای حسینی بزرگوار
اینکه روی دیوارهای شهر صلوات می نویسن یا حدیث از ائمه می نویسند..
بنظرم میشه جمله های جدید درمورد حجاب هم نوشت
ازجمله های ناب
مثل:
حجاب یعنی مهربانی
حجاب یعنی ادب در جامعه
حجاب یعنی احترام به زندگی دیگران
و...
توی چند قسمت پر رفت و امد شهر نوشته بشه عالیه
@IslamLifeStyles
سلام وقتتون بخیر
منم میخواستم تجربه مو راجع به حجاب بگم .من چادری هستم
سوار اسنپ شدم موقع پرداخت کرایه ،راننده ده تومن از کرایه مو برگردوند و گفت این تخفیف بابت حجابتون.شاید ده تومن مبلغ چشمگیری نباشه اما برام خیلی ارزشمند بود این حرکت .
@IslamLifeStyles