#ارسالی
سلام روز ادینتون بخیر
من بخاطر پیوند مغز استخوان عادت ماهانه نمیشدم ۱۱سال حتی قرص هورمونی هم خوردم با قطع کردنش قطع میشد و صورتم پر از لک کرد داغون شد😔
بعد حاج آقا حسینی اومدن مشهد حضوری پیششون رفتم گفتن کم خونی زیادی دارم و تخلیه ها رو انجام بده
بعد من سه شیره هروز و هفته ای دو الی سه بار گوشت اونم در کم اگه بود یا نبود
نوره مالی ماهی یکبار حنا کف پا و انفیه و چرب کردن کلیه به مدت ۳ماه انجام دادم و الانم در حال انجام دادنم
ک دیروز من عادت شدم😭😭 و واقعا شوکه شده بود.همون جا خدا شکر کردم(با این که یک روز بود ولی نشانه خوبی بود برام)
چون یکی از ارزوهام این بود بدون دارو شیمیایی من بتونم درمان بشم حتی ریه ام
و ریه ام خداشکر بهتر از قبل شده
ممنونم ازتون حاج آقا حسینی بابت آموزش هاتون 🙏🙏🙏🙏
انشالله خیر دنیا و اخرتتون ببینید🙏🌺
@IslamLifeStyles
سلام وقت بخیر
دیشب تو تجمعات شهرمون شرکت کردم
یهو دیدم صدای جیغ یه دختر خانمی اومد.
رفتم جلوتر دیدم یک خانم بسیار محجبه داشت به این دختر تذکر میداد که چرا حجابت کامل نیست.
من ظاهر دختر خانم رو دیدم. کاملا موجه بود مانتوی روی زانو و همه چی اوکی.
فقط شالش رفته بود عقب.
دختره جیغ میزد میگفت چی میخوای از جون من من که اومدم برا کشورم و دارم شرکت میکنم.
چرا انقدر مردم رو داریم از خودمون میرونیم حاج آقا؟
بنده خدا برای کشورش اومده دیگه چرا انقدر اذیت میکنیم همو
اونجا جای تذکره آخه؟
میشه جور دیگه ایی تذکر داد
@IslamLifeStyles
سلام وقتتون بخیرمن ساکن شهرستان محلاتم و یه کانالی داریم که اخبار شهرمون رو به نام محلات چه خبر قرار میدن خداروشکر امروز دیدم اولین مطلب حجاب یعنی مهربانی رو در کانال گذاشتن انشاءالله واسه ترویج حجاب تو شهرم ادامه دار باشه🙏
@IslamLifeStyles
فرزندان مقام معظم رهبری شهید در دو قاب از زندگی ..
🤲بارالها سایه رهبر معظم وعزیز انقلاب ایت الله امام سید مجتبی را مستدام و فرزندان قائد شهیدمان را از هر بلیه ای حفظ بفرما .
#سلام_خدابرشهیدان
#یادشهداباصلوات🥀
@IslamLifeStyles
سلام مادرم در مرکز پرتو درمانی که برا درمان رفته بود شیراز با یه خانم حدود ۴۰ ساله کرمانشاهی که کلاه میپوشید و تیپ پسرونه داشت هم صحبت شد
فقط در مورد بیماریشون وزندگی هاشون صحبت میکردند بعد جلسه ۵ خانمه به مادرم گفت خوشم از روسریت میاد مادرم هم فقط گفت خب بپوش😊
از جلسه بعد با شال میومد حالا بعد دوره پرتو هر روز به مادرم زنگ میزنه و میخواد بیاد خونه مادرم (ما یاسوج هستیم )
فقط رفاقت وحرفایی که دلخواهشون باشه میتونه اثر بذاره تو این شرایط وگرنه بخوایم در مورد حجاب حرف بزنیم فقط شرایط بدتر میشه
ببخشید طولانی شد
@IslamLifeStyles
سلام استاد
چقدر نگاه قشنکی دارید در مورد حجاب و اینکه فرمودید با اینکه تبلیغات درستی در مورد حجاب نشده هنوز تعداد زیادی از خانم ها حجاب دارند😍
خدا شما رو خیر بده
شکر خدا رو نمیتونم به جا بیارم که استاد حکیم و دانایی چون شما رو سر راه من قرار داد
خدا به نگاه مثبت و خیر خواهانه شما
برکت بده
که اگر همه ما مسلمانان به همین یک نکنه یعنی نگاه مثبت و وسیع
عمل کنیم دنیا گلستان میشد.
@IslamLifeStyles
من امروز کانال و به هم دانشگاهی هامون معرفی کردم
تو گروهی که کلی دختر و پسر مجرد هستند🥰
سلام و روز بخیر.
در زمینه ترغیب به حجاب به حجابها چند راهکار به ذهنم میرسه .
۱.اولیش اکرام و شخصیت بخشی هست. یعنی مثلا ببینیم چه نکات مثبت شخصیتی و رفتاری داره و و توجه بدیم و به چشم بیاریم
بعد فقط بگیم حیف شماست واقعا.
۲.مرحله بعدی تواضع خودمون هست . بگیم آخه من در تلاشم که در هر زمینهای بتونم بهترین انتخاب رو داشته باشم و هنوز خیلی ضعف دارم و اینکه میبینم شما در این زمینه ها ( چند تا رفتار و نکات مثبتش رو میگیم) انقدر آگاه و موفق هستید جای مباهات داره و لذت میبرم و غبطه میخورم. و تاکید میکنیم روی خوبیاش و میگیم "مواظب خوبیاتون باشین واقعا حیف شماست".
۳.مرحله بعدی بعد از یکم سکوت که بفکر فرو رفت که چرا میگم حیف شماست. میگم تعجب میکنم از شما انقدر حواستون به انتخاباتون در خیلی زمینهها بوده انتظار میره برای خودتون شان و شخصیت بیشتری قائل باشید.
ممکنه بپرسن چطور؟
۴. و اینجا حرف نهایی رو بزنیم که
خوب شاید با نگاه دقیقتر نگاه کنیم بهتر باشه که خودمون انتخاب کنیم که زیباییهامون رو با کیا به اشتراک بزاریم.قشنگتر نیست؟ یا اصلا ارزشمندتر نیست؟
نسبت به اینکه آسون و راحت در تیررس نگاه همه باشه؟
۵. ممکنه گارد بگیره که مگه شما با حجابا خیلی خوبین؟ بگیم همه مون داریم تلاش میکنیم برای بهتر شدن. اینکه هنوز خیلی ضعفا داریم شکی نیست. ولی داریم تلاش میکنیم حتی شده مخالف آب.
۶. ممکنه بگه تا وقتی انقدر دزدی تو مملکته چارتا تار موی من چه اهمیتی داره؟
میگم اینکه یکی دیگه وظیفهشو درست انجام نمیده مجوز میده به ما که ما هم کم کاری کنیم؟ اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه که. و اینکه تو با حجاب کم ضرر به خودت میزنی بیشتر تا مسئولی که داره میچاپه میخوره.
۷. ممکنه بگه جامعه اینجور میپسحده و اینجور نباشم طرد میشم.میگم اگر یه کار اشتباه یرایج شد ما هم باید دنباله رو باشیم. اگر همه دزدی کردند مجوز به ما میده دزدی کنیم؟ از شخصیت شما بدوره.
۸.حجاب یعنی برای جسمت ارزش قائلی که هر کسی نبینتش.
هم برای روحت که شناخت شخصیتت مهم تر از انحناهای بدنته.
هم برای ذهنت که خیالت راحته تلاشتو کردی که بجای نمایش بدنت شخصیتتو رشد بدی.
۹. زن بخاطر زیبا بودن بدنش فرمون رابطه دستشه. اگر بخوای همون اول این بدنت باشه که قابل بررسی و حدس و نمایش باشه اونم برای همه ،ملاک ارتباط رو در سطح جسم پایین میاری. و این حیف شخصیت شماست.
ببخشید طولانی شد.
اگر قابل اصلاحه و میتونه بهتر بشه استقبال میکنم.
@IslamLifeStyles
سلام و وقت بخیر،
میخواهم یک تجربه از حجابم را برایتان بگویم.
زمان اتفاقات زن، زندگی، آزادی در تهران بود که یکدفعه قضیه مختلط شدن واگن مخصوص خانمها اتفاق افتاد که تا اعتراض می کردی به ورود آقایون، خانم ها هم دعوات میکردند. من سوار مترو شدم. واگن خلوت بود و فقط خانمها بودند.
اما ایستگاههای بعدی واگن شلوغ شد و آقایان هم وارد شدند. من نگران شدم، چون فقط دو ایستگاه مانده بود تا پیاده شوم. جلوی من، تا چشم کار میکرد، همه آقا بودند. اون ساعات شلوغ مترو بود.
در ایستگاه قبل از من، چند دختر غیر محجبه همراه دوستان پسرشون جلوی من بودند و میخواستند پیاده شوند. دخترها با زحمت زیاد سعی کردند آقایان را کنار بزنند، اما واقعا زورشان نمیرسید آقایون رو هل بدهند و پیاده شوند. آخر سر به سختی خودشان را بیرون کشیدند. حتی آن دو پسری که همراهشان بودند هم کمکی نکردند.
حالا نوبت ایستگاه من بود. من، یک دختر محجبه با چادر و تنها. و جلوی من بصورت فشرده، پر از آقا بود. وضعیت اون دخترها رو هم دیده بودم و اصلا فکر نمیکردم بتوانم پیاده شوم.
آرام گفتم: «من چطور پیاده شم؟ ممکن است کمی کنار بروید؟»
آقایون نگاهی به من انداختن!
قطار که به ایستگاه رسید، همان آقایانی که برای آن دخترها تکان نخورده بودند، برای من راه باز کردند. به همدیگر میگفتند آقا یکمی کنار بروید خانم پیاده شوند. پیاده شدم و دلم خواست چادرم را ببوسم برای احترامی که به من داد.
آن لحظه حس میکردم ملکهای هستم که بین آن جمعیت برایش راه باز میکنند..
@IslamLifeStyles
سلام در مورد حجاب هم خاطره ای بگم که شیراز با بچه هام میخواستیم بریم لونا پارک که ورودی داشت توی صف بودیم کارتم رو در آوردم نوبت ما که شد مسولش به پسرم که14سالش بود و جلوی من بود گفت که شما به خاطر حجاب مادرتون (چادر)نمیخواد ورودی بدید بفرمایید
پشت سری ها هم با تعجب نگاه میکردند حس خیلی خوبی بود مخصوصا جلو بچه هام
@IslamLifeStyles
سلام وروزبخیر خدمت تنها مسیری ها ی عزیر
خواستم نظرمو درباره دوست شدن با بی حجاب ها بگم
راستش من اکثر دوستام بی حجاب بودن یا بی حجاب شدن
وقتی با هاشون رابطه داشتم متوجه شدم همشون مشکلات روحی داشتن واکثرشون تو بچگی حمایت خانواده رو نداشتن; یا تو موقعیت های سخت زندگی تنها بودن; یا تو زندگی مشترک خیانت دیدن😔 بعضی هم باتصور اینکه هر چی مد شد باید تن بزنن😳 خلاصه هر کدوم به یه شکلی
خلاصه از اونجایی که اگر لحظه ای از خدا غافل شیم شیطون قاپیده 🤦♀تو دام بی حجابی افتادن تا دیده بشن وکمبود ها جبران شه
سعی میکردم کمکشون کنم ولی اینقدر مشکلاتشون حادِ که کلا تو یه لیگ دیگه رفتن اونقدر که درکی از خیلی مفاهیم ندارن😢خیلی سخته. حتی گاهی توهین وتحقییر هاشون رو تحمل کردم ولی از شهادت آقا به بعد حوصله ندارم باهاشون باشم 😔
@IslamLifeStyles