eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وقتتون بخیرمن ساکن شهرستان محلاتم و یه کانالی داریم که اخبار شهرمون رو به نام محلات چه خبر قرار میدن خداروشکر امروز دیدم اولین مطلب حجاب یعنی مهربانی رو در کانال گذاشتن انشاءالله واسه ترویج حجاب تو شهرم ادامه دار باشه🙏 @IslamLifeStyles
فرزندان مقام معظم رهبری شهید در دو قاب از زندگی .. 🤲بارالها سایه رهبر معظم وعزیز انقلاب ایت الله امام سید مجتبی را مستدام و فرزندان قائد شهیدمان را از هر بلیه ای حفظ بفرما . 🥀 @IslamLifeStyles
سلام مادرم در مرکز پرتو درمانی که برا درمان رفته بود شیراز با یه خانم حدود ۴۰ ساله کرمانشاهی که کلاه میپوشید و تیپ پسرونه داشت هم صحبت شد فقط در مورد بیماریشون وزندگی هاشون صحبت میکردند بعد جلسه ۵ خانمه به مادرم گفت خوشم از روسریت میاد مادرم هم فقط گفت خب بپوش😊 از جلسه بعد با شال میومد حالا بعد دوره پرتو هر روز به مادرم زنگ میزنه و میخواد بیاد خونه مادرم (ما یاسوج هستیم ) فقط رفاقت وحرفایی که دلخواهشون باشه میتونه اثر بذاره تو این شرایط وگرنه بخوایم در مورد حجاب حرف بزنیم فقط شرایط بدتر میشه ببخشید طولانی شد @IslamLifeStyles
سلام استاد چقدر نگاه قشنکی دارید در مورد حجاب و اینکه فرمودید با اینکه تبلیغات درستی در مورد حجاب نشده هنوز تعداد زیادی از خانم ها حجاب دارند😍 خدا شما رو خیر بده شکر خدا رو نمیتونم به جا بیارم که استاد حکیم و دانایی چون شما رو سر راه من قرار داد خدا به نگاه مثبت و خیر خواهانه شما برکت بده که اگر همه ما مسلمانان به همین یک نکنه یعنی نگاه مثبت و وسیع عمل کنیم دنیا گلستان می‌شد. @IslamLifeStyles
من امروز کانال و به هم دانشگاهی هامون معرفی کردم تو گروهی که کلی دختر و پسر مجرد هستند🥰
سلام و روز بخیر. در زمینه ترغیب به حجاب به حجابها چند راهکار به ذهنم میرسه . ۱.اولیش اکرام و شخصیت بخشی هست. یعنی مثلا ببینیم چه نکات مثبت شخصیتی و رفتاری داره و و توجه بدیم و به چشم بیاریم بعد فقط بگیم حیف شماست واقعا. ۲.مرحله بعدی تواضع خودمون هست . بگیم آخه من در تلاشم که در هر زمینه‌ای بتونم بهترین انتخاب رو داشته باشم و هنوز خیلی ضعف دارم و اینکه میبینم شما در این زمینه ها ( چند تا رفتار و نکات مثبتش رو میگیم) انقدر آگاه و موفق هستید جای مباهات داره و لذت میبرم و غبطه میخورم. و تاکید میکنیم روی خوبیاش و میگیم "مواظب خوبیاتون باشین واقعا حیف شماست". ۳.مرحله بعدی بعد از یکم سکوت که بفکر فرو رفت که چرا میگم حیف شماست. میگم تعجب میکنم از شما انقدر حواستون به انتخاباتون در خیلی زمینه‌ها بوده انتظار میره برای خودتون شان و شخصیت بیشتری قائل باشید. ممکنه بپرسن چطور؟ ۴. و اینجا حرف نهایی رو بزنیم که خوب شاید با نگاه دقیقتر نگاه کنیم بهتر باشه که خودمون انتخاب کنیم که زیباییهامون رو با کیا به اشتراک بزاریم.قشنگتر نیست؟ یا اصلا ارزشمندتر نیست؟ نسبت به اینکه آسون و راحت در تیررس نگاه همه باشه؟ ۵. ممکنه گارد بگیره که مگه شما با حجابا خیلی خوبین؟ بگیم همه مون داریم تلاش میکنیم برای بهتر شدن. اینکه هنوز خیلی ضعفا داریم شکی نیست. ولی داریم تلاش میکنیم حتی شده مخالف آب. ۶. ممکنه بگه تا وقتی انقدر دزدی تو مملکته چارتا تار موی من چه اهمیتی داره؟ میگم اینکه یکی دیگه وظیفه‌شو درست انجام نمیده مجوز میده به ما که ما هم کم کاری کنیم؟ اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه که. و اینکه تو با حجاب کم ضرر به خودت میزنی بیشتر تا مسئولی که داره میچاپه میخوره. ۷. ممکنه بگه جامعه اینجور میپسحده و اینجور نباشم طرد میشم.میگم اگر یه کار اشتباه یرایج شد ما هم باید دنباله رو باشیم. اگر همه دزدی کردند مجوز به ما میده دزدی کنیم؟ از شخصیت شما بدوره. ۸.حجاب یعنی برای جسمت ارزش قائلی که هر کسی نبینتش. هم برای روحت که شناخت شخصیتت مهم تر از انحناهای بدنته. هم برای ذهنت که خیالت راحته تلاشتو کردی که بجای نمایش بدنت شخصیتتو رشد بدی. ۹. زن بخاطر زیبا بودن بدنش فرمون رابطه دستشه. اگر بخوای همون اول این بدنت باشه که قابل بررسی و حدس و نمایش باشه اونم برای همه ،ملاک ارتباط رو در سطح جسم پایین میاری. و این حیف شخصیت شماست. ببخشید طولانی شد. اگر قابل اصلاحه و میتونه بهتر بشه استقبال میکنم. @IslamLifeStyles
سلام و وقت بخیر، می‌خواهم یک تجربه از حجابم را برایتان بگویم. زمان اتفاقات زن، زندگی، آزادی در تهران بود که یکدفعه قضیه مختلط شدن واگن مخصوص خانم‌ها اتفاق افتاد که تا اعتراض می کردی به ورود آقایون، خانم ها هم دعوات میکردند. من سوار مترو شدم. واگن خلوت بود و فقط خانم‌ها بودند. اما ایستگاه‌های بعدی واگن شلوغ شد و آقایان هم وارد شدند. من نگران شدم، چون فقط دو ایستگاه مانده بود تا پیاده شوم. جلوی من، تا چشم کار می‌کرد، همه آقا بودند. اون ساعات شلوغ مترو بود. در ایستگاه قبل از من، چند دختر غیر محجبه همراه دوستان پسرشون جلوی من بودند و می‌خواستند پیاده شوند. دخترها با زحمت زیاد سعی کردند آقایان را کنار بزنند، اما واقعا زورشان نمی‌رسید آقایون رو هل بدهند و پیاده شوند. آخر سر به سختی خودشان را بیرون کشیدند. حتی آن دو پسری که همراهشان بودند هم کمکی نکردند. حالا نوبت ایستگاه من بود. من، یک دختر محجبه با چادر و تنها. و جلوی من بصورت فشرده، پر از آقا بود. وضعیت اون دخترها رو هم دیده بودم و اصلا فکر نمی‌کردم بتوانم پیاده شوم. آرام گفتم: «من چطور پیاده شم؟ ممکن است کمی کنار بروید؟» آقایون نگاهی به من انداختن! قطار که به ایستگاه رسید، همان آقایانی که برای آن دخترها تکان نخورده بودند، برای من راه باز کردند. به همدیگر می‌گفتند آقا یکمی کنار بروید خانم پیاده شوند. پیاده شدم و دلم خواست چادرم را ببوسم برای احترامی که به من داد. آن لحظه حس می‌کردم ملکه‌ای هستم که بین آن جمعیت برایش راه باز می‌کنند.. @IslamLifeStyles
سلام در مورد حجاب هم خاطره ای بگم که شیراز با بچه هام می‌خواستیم بریم لونا پارک که ورودی داشت توی صف بودیم کارتم رو در آوردم نوبت ما که شد مسولش به پسرم که14سالش بود و جلوی من بود گفت که شما به خاطر حجاب مادرتون (چادر)نمی‌خواد ورودی بدید بفرمایید پشت سری ها هم با تعجب نگاه میکردند حس خیلی خوبی بود مخصوصا جلو بچه هام @IslamLifeStyles
سلام وروزبخیر خدمت تنها مسیری ها ی عزیر خواستم نظرمو درباره دوست شدن با بی حجاب ها بگم راستش من اکثر دوستام بی حجاب بودن یا بی حجاب شدن وقتی با هاشون رابطه داشتم متوجه شدم همشون مشکلات روحی داشتن واکثرشون تو بچگی حمایت خانواده رو نداشتن; یا تو موقعیت های سخت زندگی تنها بودن; یا تو زندگی مشترک خیانت دیدن😔 بعضی هم باتصور اینکه هر چی مد شد باید تن بزنن😳 خلاصه هر کدوم به یه شکلی خلاصه از اونجایی که اگر لحظه ای از خدا غافل شیم شیطون قاپیده 🤦‍♀تو دام بی حجابی افتادن تا دیده بشن وکمبود ها جبران شه سعی میکردم کمکشون کنم ولی اینقدر مشکلاتشون حادِ که کلا تو یه لیگ دیگه رفتن اونقدر که درکی از خیلی مفاهیم ندارن😢خیلی سخته. حتی گاهی توهین وتحقییر هاشون رو تحمل کردم ولی از شهادت آقا به بعد حوصله ندارم باهاشون باشم 😔 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 133 🌷 میفرماید : هیچ بنایی در اسلام بهتر از بناء خانواده نیست 👨👩👧👦 💕💍 همین که دو
134 ↪️ جلسه قبل در مورد اهمیت خانواده صحبت کردیم 🔹بعد از اینکه اهمیتِ خانواده رو متوجه شدیم ، باید تعریفی از خانواده داشته باشیم 👨👩👧👦 📖در قرآن کریم در مقام تعریف خانواده که قرار بگیریم به تشبیهاتی برخورد میکنیم 🌹خداوند متعال از ازدواج بعنوان عامل تسکین و آرامش💓 و همچنین به عنوان لباس یاد می کند 👚👕 🌷 میفرماید : ✨هنَّ لِباسُُ لَکُم وَ اَنتُم لِباسُُ لَهُنَّ شما لباس همدیگه هستید✨ 🔹🔹🌺🔹 💠 یه جوری هم متعادل این دو کلمه👆 استفاده شده که همون نسبتی که در لباس بودن ،زن برای مرد داره ؛ همون نسبت رو در لباس بودن ، مرد برای زن داره 😊 ♻️ اینکه خداوند متعال دو طرف قصه یعنی زن و مرد رو در تشبیه رابطه شون به لباس ، دقیقاً مثل همدیگه میگیرند خیلی معنا داره ....👇 💢 مثل برخی از تعاریف دیگه نیست که یکی نسبت به دیگری رابطه اش متفاوته با دیگری نسبت به او؛ اینجا نه! ⬅️ زنها لباس شما هستند و شما مردها لباس هستید برای خانمها عین همدیگه...‌ 👩👚👨👕 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 134 ↪️ جلسه قبل در مورد اهمیت خانواده صحبت کردیم 🔹بعد از اینکه اهمیتِ خانواده رو م
135 🌺 اما مفهوم دیگری که خداوند متعال تصریح میفرمایند مفهوم "تسکین" است ✨و مِن آیاتِهِ اَن خَلَقَ لَکُم اَزواجَاً لِتَسکُنوا اِلَیها✨ 👆این اولین و کلیدی ترین تعریف قرآن از ازدواج هست 🔸 ابتدا میفرماید "وَ مِن آیاتِهِ " این یکی از آیات الهی است💖 🔚 انتهای آیه چی میفرماید؟ : ✨انَّ فی ذلِکَ لَآیاتِِ لِقومِِ یَتَفَکَّرون✨ 💎در این موضوع، آیه های زیادی هست برای کسی که تفکر کنه.... 🌷🔦🌷 ☢️ آیه یعنی چی؟❓❓ 💗 چیزی که خدا رو نشون میده وسیله معرفت الله💫 🔑پرده برداری از حقایق پنهان عالم.... ‼️◽️وگرنه اینکه این یه لیوان آب هست که آیه نمیخواد!🚰 ✔️ اونی که نشونه میخواد اونیه که نشون داده نمیشه🚱 🌻میفرماید در این موضوع یعنی در موضوع ازدواج ، در موضوع خانواده نشانه ای وجود داره؛ ✨انَّ فی ذلِکَ لَآیاتِِ....✨ 🔹🔶🔹🔶🔹 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles