eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 181 🌺 طرفِ ما خداست طرف ما این همسرِ ما که نیست این مرد ما ، این زن ما
182 🌐 اینکه در جامعه مشکلاتِ فراوان هست ناشی از این است که : 👈 در کل جامعه نگاه به موضوع خانواده صحیح نیست❌ ⛔️ یکی از نقطه هایی که محلِ نگاه ناصحیح ما و محلِ عیب ما در تلقی ما از خانواده است اینه که: 🔺👈 خانواده رو محلِ خوردن و بردن میدونیم😏 ✖️من چه سودی کردم.....✖️ ✴️ خدا میدونه روایتهایی هست عجیب که این روایتها رو دقیقش رو باید بعداً مرور کنیم ⏪📖 🌹میفرماید : ✨ اگر زنی بعد از مدتی از ازدواج با شوهرش این کلمه رو برگرده بگه من توی این زندگی از تو خیری ندیدم🙁 خدا دیگه به این زن نگاه نمیکنه هیچیشو قبول نمیکنه✨ 📍-- خب آخه چرا اینجوری گفتی!!😒 🌷در یک روایت داریم امیرالمومنین علی علیه السلام میفرمایند: 🌟خانمها در سخن گفتن "مبالغه" میکنن (یعنی مبالغه کردن براشون راحته ) 👆باید این رو کنترل بکنند....🌟 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 182 🌐 اینکه در جامعه مشکلاتِ فراوان هست ناشی از این است که : 👈 در کل جامعه نگاه به
183 🔹مردها یه عیبهایی دارند باید عیبهای خودشون رو کنترل بکنن 🔸زنها هم عیبهایی دارند که باید عیبهای خودشون رو کنترل بکنن ؛ 💯 هر کسی نقطه ضعفی داره و باید مواظبِ نقطه ضعفهای خودش باشه👌 (خیییلی مهمه👆) ⭕️ یه وقت یه خانمی از سرِ نقطه ضعف میره یه مبالغه ای میکنه یه کلامِ منفی مبالغه آمیز میگه⚡️ 🚫و میبینی یکدفعه ای برای همه عمر از چشمِ خدا افتاد....😓 ➖چرا؟ 💥چون یه کلمه ی درشت گفت....💥 🌹 امام دارن سفارش میکنن که مراقب باشید ... 🌺 امیرالمومنین علی علیه السلام میفرمایند: ✨ اگه بناست خانمها مواظبِ عیب خودشون باشن این عیبها توی خانمها رایجه،کنترل بکنن: ⬅️ وقتی میخوان ناشکری بکنن ، ناراحتی بکنن👇 🚫 شکرِ هیچ نعمتِ دیگه ای رو در نظر نمیگیرن....!✨ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 183 🔹مردها یه عیبهایی دارند باید عیبهای خودشون رو کنترل بکنن 🔸زنها هم عیبهایی دارن
184 🚨نمیگن بابا این چهار تا بوده ،این چهل تا نبوده میگن هیچی نبوده !! 🔹آقا مگه تو نمیخوای بگی این چهل تا نبوده ؟؟ 👈بگو این چهار تا بوده ولی این چهل تا نبوده🙂 ولی اون چهارتایی که بوده رو بگو ☺️ 💖بذار خدا دورت نندازه💖 آفرین.... 🏮یا آقایون هم همین طور ♦️ به زنش میگه : تو چه خدمتی به من کردی؟!😤 〰 ببین برادر من ! نگو اینو به خانمت... ⁉️اصلاً چرا ذهنت میره توی این فضا؟ ✔️ تو فقط فکرِ این باش ببین "تو چه خدمتی کردی"💝 دیگه به بقیه اش چیکار داری ؟! 🔸تو نیکی میکن و... بله ؟ ♻️ در سفره انداز حالا دجله هم نه ، همین سفره! 😊 🚷بعضیا حاضرن توی دجله بندازن، توی سفره نمیندازن !!! 💎 آقا تو نیکی میکن و در سفره انداز که ایزد در بیابانت یا دهد باز یا ندهد باز ☺️ تو چیکار داری ؟ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 184 🚨نمیگن بابا این چهار تا بوده ،این چهل تا نبوده میگن هیچی نبوده !! 🔹آقا مگه ت
185 🏜 توی بیابانم ندهد باز توی خیابون میدهد باز ☺️ 🛣 توی خیابونم ندهد باز توی قیامت میدهد باز 🔚 💎 "به ظرفیتِ شما نگاه میکنه" ببینه ظرفیت نداری تو همین جا بهت میده..... 🌀ولی من یه دعایی میکنم شما الهی امین نگیدا...🙂 🔦این دعا امتحانیه ، آزمایشیه الهی آمین نگید ➖حالا اگر خواستید بگید اشکالی نداره ولی بعد شرح میدم چرا ⏪ 🌷خدایا خوبیهای ما رو فقط در اون دنیا پاسخ بده 🔚💝 نه نگو الهی آمین دیگه ! 🌐 این دنیا هم ما خیلی نیاز داریم👌 ☢ حالا برای اوناییکه الهی آمین گفتن یه دعای دیگه ای بکنم😊 🌏🌷خدایا توی این دنیا از کَرَم ات به ما "رحم و شَفقَت و عنایت" بفرما 💕 ولی خوبیهای ما رو "اون دنیا" پاسخ بده 🔚 ⁉️چرا این دنیا نباشه ؟!؟ 💞عزیز دلم چون اون دنیا هست که میلیاردی افزایش پیدا میکنه🔝😌 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و عرض ادب من یه راهکار برای تشویق محجبه ها ب ذهنم رسید که بنظرم جالبه بقیه هم بدونند، توی مترو یا اتوبوس واحد یا تاکسی هزینه بلیط یا کرایه، کسانی که حجاب دارند رو پرداخت کنیم و بهشون بگیم من حساب میکنم بخاطر ادبتون در رعایت حجاب @IslamLifeStyles
سلام، دعاها و عزاداری هاتون قبول ببخشین عزیزانی راجب تشکر از خانم های محجبه پیشنهاد میدن که کادو بدین یا هزینه مثلا کرایشون پرداخت کنیم، به نظر من اینکار دربلند مدت نتیجه خوبی نداره، بزاریم خانم های چادری با دل و جان و بدور از خدایی نکرده تعلق خاطر به مسایل مادی اینکار انجام بدن، بالاخره ارزش کار ما اینه که با مشکلات و سختی ها سر هدف و ایمانمون بمونیم، به نظر من همون تشکر کلامی و حمایت کلامی از پوشش بهترین انرژی برا یه خانم محجبست. @IslamLifeStyles
یک زن بنگالی که تاجر بریتانیایی را روی پشتش حمل می‌کند… این عکس در سال ۱۹۰۳ میلادی گرفته شده است، در اوج استعمار بریتانیا بر شبه‌قاره هند. این فقط یک عکس نیست… بلکه سیلی محکمی است به صورت هر کسی که از «تمدن غرب» ستایش می‌کند. این همان چهره واقعی استعمار است که هنوز در کتاب‌های تاریخ آن را زیبا جلوه می‌دهند... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو مشهد نزدیک حرم ترک نشین یک خانم شال نداره و یک لباس نیم استین تن کرده...... پلیس جلوشو گرفت تذکر حجاب داد. خانمه گفت اصلا شال ندارم که بخوام رعایت کنم پلیس خیلی محترمانه گفت باید شال بخری بعد تردد کنی که خانم از موتور پیاده شد و شال خرید 🙏 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
🔻از چارچوب ولائج رها شویم ✍در این چند ماهِ بعد از جنگ، هر بار با عزیزی گفت‌وگو می‌کردم که با کدام حجت و بینه از مذاکرات حمایت می‌کنی، آن هم با این تعداد بالای سخنان امام شهیدمان در نفی مذاکره، یا حواله به نقل قول فلان مسئول می‌داد، یا استبعاد می‌کرد که فلانی، بخواهد بر خلاف مشی و نظر حضرت آقا کاری کند و حرفی بزند. یا می‌گفت: شیوه‌ی ره‌بری و اعمال حاکمیت در جنگ وجودی مثل شرایط عادی نیست. پس ره‌بری فرصت خطا کردن نمی‌دهد و دیگر برجامی رخ نخواهد داد. 🔸با همین تیپ استدلال‌های ظنّی که دیگر معلوم شد خطاست، بسیاری از ما انقلابی‌ها ده‌ها نص صریح خمینی و خامنه‌ای را کنار زدیم و چسبیدیم به این تحلیل‌های غیر حجّت. آن‌گاه انرژی و قلم و زبان‌مان خرج ماله‌کشیِ کاری شد که ره‌بر ما با آن هم‌راه نبود. 🔹الآن که روشن شد هر صاحب شأن و مقامی، با همه‌ی احترامش محال نیست که دچار خطای محاسباتی شود، با وجود نصوص صریح و واضح از ره‌بر انقلاب که فصل الخطاب است، دیگر تمسّک به نظر دیگران نارواست. بله؛ در منطقة الفراغ که امام امت، درباره‌ی موضوعی سخنی نگفته‌اند، برای رسیدن به تحلیل درست، از این و آن می‌توان استفاده کرد و به ظن قوی رسید. اما آن‌جا که رأی امام انقلاب روشن است، تا رسیدن رأی و نظر بروز شده‌ی بعدی باید به همان تمسک کرد و نظر دیگری را برنگزید. 🔸امام شهید ما مذاکره با آمریکا را به خاطر بدعهدی‌اش ممنوع کردند. مذاکره در سایه‌ی تهدید را هم ممنوع کردند. مذاکره با خصوص دولت ترامپ را هم ممنوع کردند. مذاکره برای مذاکره را که هدفی جز تحمیل نظر آمریکایی‌ها بر ما ندارد هم ممنوع کردند. فرمودند: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای ما ندارد و هیچ ضرری را دفع نمی‌کند. فرمودند: گیرم هر چه دیکته کنند را انجام دهیم، باز تحریم‌ها را برنمی‌دارند. فرمودند: وقتی خرشان از پل گذشت، برمی‌گردند به ریش شما می‌خندند. فرمودند: شاید بیست سال دیگر اوضاع فرق کند ولی فعلا کار ما با آمریکا همین است. 🔹خب در این مذاکرات پسا جنگ، چه چیزی عوض شده بود؟ تهدید برداشته شده بود؟ ترامپ رفته بود؟ آمریکا دیگر بد عهد نبود؟ آمریکا دیگر تحمیل‌گر نبود؟ بیست سال گذشته بود آیا؟ چه تغییر ماهوی‌‌ای رخ داده بود که راحت دست برداشتیم از این همه نصّ صریح؟! 🔸در روایات اهل بیت(ع) به رفیق، استاد، هم‌دم یا مرادی که انسان اعتماد صددرصدی به او کند و دربست حرفش را بپذیرد، ولیجه می‌گویند. در زیارت جامعه هم آمده است این عبارت. که من به خدا از هر ولیجه‌ای غیر از شما بیزارم. من فقط به شما اعتماد دربست دارم؛ «وَ بَرِئْتُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى مِنْ أَعْدَائِكُمْ... وَ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَكُم‌»امام صادق(ع) فرمود: علم و معرفت را از سرچشمه‌اش دنبال کنید. از ولیجه‌ها هم بپرهیزید که شما را از خدا دور می‌کنند؛ «اطْلُبُوا الْعِلْمَ مِنْ مَعْدِنِ الْعِلْمِ، وَ إِيَّاكُمْ وَ الْوَلَائِجَ؛ فَهُمُ الصَّادُّونَ عَنِ اللَّهِ.» [الأصول الستة عشر/ص124] 🔹اتفاقا یکی از ویژگی‌های آخر الزمان، همین است که دیگر نمی‌شود به کسی دربست اعتماد کرد و صفر تا صد حرف‌هایش را پذیرفت؛ از بس که احتمال خطاها زیاد می‌شود. امام باقر(ع) فرمود: حتما فتنه‌ای خواهد آمد که در آن اعتبارِ همه‌ی ولیجه‌ها تمام می‌شود، حتی کسانی که در تحلیل‌های‌شان موشکافی می‌کرده‌اند؛ آن‌گاه فقط ما می‌مانیم و شیعیان‌مان. «إِنَّهُ لَا بُدَّ مِنْ أَنْ تَكُونَ فِتْنَةٌ يَسْقُطُ فِيهَا كُلُّ بِطَانَةٍ وَ وَلِيجَةٍ حَتَّى يَسْقُطَ فِيهَا مَنْ كَانَ يَشُقُّ الشَّعْرَ بِشَعْرَتَيْنِ حَتَّى لَا يَبْقَى إِلَّا نَحْنُ وَ شِيعَتُنَا.» [الكافي/ج1/ص370] شاید از عبارت آخر حدیث بتوان چنین برداشت کرد که تن‌ها سخن و تحلیل درست و امن، همان است که بر اساس مذهب شیعه‌ی اثنی عشری، حجت و فصل الخطاب است. 🔸حال که چنین است، نصوص صریح ره‌بری را فقط با نصّی هم‌سنگ، هم‌تراز که صادر شده از امام جامعه است، می‌توان قید و تخصیص زد و احیانا نسخ کرد. با اخبارِ مثلا موثّق و توصیه‌ی فلان مسئول و صلاح‌دید فلان سردار و تحلیل‌های ماله‌محور نمی‌شود از اصول و نصوص فصل‌الخطاب دست برداشت. گر چه همه‌ی این عزیزان ارزش‌مندند و احترام‌شان محفوظ.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا