دخترا تا احساسی تصمیم میگیرن همهچی قشنگه
اما خدا نکنه یهو منطقی بشن!
دخترا وقتی عقلانی تصمیم میگیرن
بیرحم ترین میشن :)
از قوی بودن خستهام
دلم یک شانه میخواهد...
تکیه دهم به آن،
و بیخیالِ همه دنیا
دلتنگیهایم را ببارم ...