.
ما ماه رمضونا تا بیخ اذان داریم سحری میخوریم الان تا لحظه آخر نزنیم!؟😊
#وعده_صادق #مرگ_بر_اسرائیل #طنزززز
➡️ @ishizaki
.
ما ساعت ۸ جلسه میگذاریم بعد خودمون ۹ میرسیم سر قرار، حالا اسرائیل توقع داشته راس ساعت ۷:۳۰ آتش بس کنیم😊
#وعده_صادق #مرگ_بر_اسرائیل #طنزززز
➡️ @ishizaki
.
به دوستم میگم چرا نمیرید ویلاتون تو شمال. میگه بریم کل فامیل میریزن اونجا.
ترجیج میدیم تهران بمیریم 😂
#طنزززز #مرگ_بر_آمریکا
➡️ @ishizaki
یه معلمی از دانش آموزش پرسید دوازده تا جوجه داریم یه گربه میاد پنج تاشونو میخوره حالا چند تا باقی می مونه؟
دانش آموز پرسید : وقتی گربه اون پنجتا را خورد صاحبخونه کتکش زد یا نه؟
معلمگفت : نه نزد ولی چه ربطی داره؟؟
دانش آموز گفت : اگر کتکش میزدند الان هفت تا جوجه می موند ولی چون نزدنش هیچی باقی نمی مونه چون اون گربه دیگه هم راهشو یاد گرفته هم جاشونو بلد شده
خلاصه که اگر همین امروز دوباره نزنیمش بابت نقض آتش بس دیگه هیچی ازمون نمی مونه
📝 محمد صادق فدایی
#آتش_بس #صلح_تحمیلی #ایران_پایدار🇮🇷
➡️ @ishizaki
میگن رضا پهلوی ترامپ و نتانیاهو رو آنفالو کرده؛
انشاءالله هیچ پادشاهی بهجایی نرسه که تنها سلاحش آنفالو باشه.
#منتظرالسلطنه #مرگ_بر_اسرائیل
➡️ @ishizaki
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترکیب سریال لیسانسه ها با پایتخت😂
➡️ @ishizaki