سخت ترین قسمت ماجرا اینجاست که میدونی دیگه نمیتونی آدم قبلی که بودیو برگردونی .
می فهمم عزیز ِ ساده ی ِ من ، می فهمم . مایل بودی برای همیشه در چشم هایش زندگی کنی ، اما می دانی که ، زندگی حوصله ی این غلط های زیادی را ندارد !
- تو بخشی از من را کُشتی . .
که تنها بازماندهی قسمتهای شاد و زندهی روحم بود .
- میپرسی چقدر دوستت داشتم ؟!
من برای اینکه خودم را دوست داشته باشم . .
نیاز داشتم اول تو دوستم بداری.