eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
404 دنبال‌کننده
448 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته...🎼 جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید...🙃 جایی که احساسات صحبت میکنند...🗣 به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم🙃💔 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
انقددویده بودم که نفس نفس میزدم به دیوار تکیه دادم و چند تا نفس عمیق کشیدم پاهام انقدری خسته شده بود که... °°°°°°°° - ایندفعه دیگه فرصت فرار نداری نه فسقل + فکر نکنم •••••••••• راننده نشست و با ترس گفت : ستاره این کیه دیگه ؟ - به قول مهراب دلبر فراری °°°°°°°°° چونه ام و ول کرد و با چشمای خبیثی گفت - دیگه از این کارا بکنی من میدونم با تو و تنبیهاتم. •••••••••• مهراب اگر باهام شوخی نمیکنی...یعنی اونی که بدون اجازه عقدش کردی منم؟! @TheEnduringWord
ریسمان پاره را دوباره می‌توان گره زد . دوباره دوام می‌آورد ؛ اما هر چه باشد ، یک ریسمانِ پاره است ! شاید ما دوباره یکدیگر را دیدیم ؛ اما در آن‌جا که ترکم کردی ، هرگز مرا نخواهی یافت :))
یک تو آزردی مرا ؛ یک جهان شادم نکرد!
می فهمم عزیز ِ ساده ی ِ من ، می فهمم . مایل بودی برای همیشه در چشم هایش زندگی کنی ، اما می دانی که ، زندگی حوصله ی این غلط های زیادی را ندارد !
- تو بخشی از من را کُشتی . . که تنها بازمانده‌ی قسمت‌های شاد و زنده‌ی روحم بود .
آدمی که سلام نمی‌ده ، بلد نیست لبخند بزنه ، نمی‌تونه تعامل کنه ، درونگرا نیست .. بی‌تربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه . چیه مد شده هرکی مثل گاو می‌مونه یک برچسب درونگرا بهش می‌زنن ؟! واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ، نباید ساده‌ترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!