ریسمان پاره را دوباره میتوان گره زد .
دوباره دوام میآورد ؛ اما هر چه باشد ،
یک ریسمانِ پاره است !
شاید ما دوباره یکدیگر را دیدیم ؛ اما در آنجا
که ترکم کردی ، هرگز مرا نخواهی یافت :))
می فهمم عزیز ِ ساده ی ِ من ، می فهمم . مایل بودی برای همیشه در چشم هایش زندگی کنی ، اما می دانی که ، زندگی حوصله ی این غلط های زیادی را ندارد !
- تو بخشی از من را کُشتی . .
که تنها بازماندهی قسمتهای شاد و زندهی روحم بود .
آدمی که سلام نمیده ، بلد نیست لبخند بزنه ،
نمیتونه تعامل کنه ، درونگرا نیست ..
بیتربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه .
چیه مد شده هرکی مثل گاو میمونه
یک برچسب درونگرا بهش میزنن ؟!
واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ،
نباید سادهترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d8mhjs&btn=پیاماتون
ابزارک خرابه مهربونا بیاین اینجا