آدمی که سلام نمیده ، بلد نیست لبخند بزنه ،
نمیتونه تعامل کنه ، درونگرا نیست ..
بیتربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه .
چیه مد شده هرکی مثل گاو میمونه
یک برچسب درونگرا بهش میزنن ؟!
واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ،
نباید سادهترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d8mhjs&btn=پیاماتون
ابزارک خرابه مهربونا بیاین اینجا
تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی ،گند میزنه !
تا یکیو بهش احترام میزاری ، گند میزنه!
تا یکیو پین میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو تو دلت از بقیه جدا میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو از خط قرمزات عبور میدی ، گند میزنه !
تا یکیو از رو عشق بغلش میکنی ، گند میزنه !
(یطوری شده فقط کافیه بفهمن دوسشون داری ، یهو صد و هشتاد درجه عوض میشن و گند میزنن به همچیو میشن یکی مثل بقیه ! :)))
@TheEnduringWord