تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی ،گند میزنه !
تا یکیو بهش احترام میزاری ، گند میزنه!
تا یکیو پین میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو تو دلت از بقیه جدا میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو از خط قرمزات عبور میدی ، گند میزنه !
تا یکیو از رو عشق بغلش میکنی ، گند میزنه !
(یطوری شده فقط کافیه بفهمن دوسشون داری ، یهو صد و هشتاد درجه عوض میشن و گند میزنن به همچیو میشن یکی مثل بقیه ! :)))
@TheEnduringWord