تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی ،گند میزنه !
تا یکیو بهش احترام میزاری ، گند میزنه!
تا یکیو پین میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو تو دلت از بقیه جدا میکنی ، گند میزنه !
تا یکیو از خط قرمزات عبور میدی ، گند میزنه !
تا یکیو از رو عشق بغلش میکنی ، گند میزنه !
(یطوری شده فقط کافیه بفهمن دوسشون داری ، یهو صد و هشتاد درجه عوض میشن و گند میزنن به همچیو میشن یکی مثل بقیه ! :)))
@TheEnduringWord
...
آنقدر دوستَت دارم که
خودم هم نمیدانم چقدر دوستَت دارم
هر بار که میپرسی، چقدر؟
با خودم فکر میکنم؛
دریا چطور
حساب موجهایش را نگه دارد؟!
پاییز از کجا بداند
هر بار چند برگ از دست میدهد؟!
ابرها چه میدانند
چند قطره باریدهاند؟!
خورشید مگر یادش مانده
چند بار طلوع کرده است؟!
و من، چطور بگویم که،
چقدر دوستَت دارم...
@TheEnduringWord