میگفت : ما حتی دنبال خوشی هم نیستیم ،
تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم ...
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d8mhjs&btn=پیاماتون
اگه حرفی سخنی هست بفرمایید
دوستان من امروز نمیتونم فعالیت کنم . فردا جبرانی پارتگذاری و فعالیت سعی میکنم داشته باشم.
+ مظلومانهترین حالت یه آدم ?!
- اونجایی که دیگه قبول میکنه تنهاست و باید حالا حالاها تنها ادامه بده . .