+ مظلومانهترین حالت یه آدم ?!
- اونجایی که دیگه قبول میکنه تنهاست و باید حالا حالاها تنها ادامه بده . .
آدمی که سلام نمیده ، بلد نیست لبخند بزنه ،
نمیتونه تعامل کنه ، درونگرا نیست ..
بیتربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه .
چیه مد شده هرکی مثل گاو میمونه
یک برچسب درونگرا بهش میزنن ؟!
واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ،
نباید سادهترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!