تو را دوست داشتم
چنان که گویی تو آخرین عزیزان من بر رویِ زمینی و تو رنجم دادی ،
چنان که گویی من آخرین دشمنانِ تو بر رویِ زمینم . . ! 🍂
پيروزىهاى چشمگيرى ندارم .
ولى میتوانم با شکستهایی که زنده از آن بیرون آمدهام ، غافگیرت کنم : ))🕯
- یادت نیست دیروز نهار چی خوردی . .
ولی چهل پاراگراف پیامی که چندین ماه ازش میگذره رو حفظی .
چون نهارِ دیروز دلت رو نشکست . .
امیدوارم به مرحله ای نرسید که حس کنید تنها راه محافظت از خودتون، تنها موندنه.
درد همیشه فریاد نمیزند؛
گاهی فقط ساکت مینشیند گوشهٔ سینهات و کاری میکند شبها دیرتر بخوابی.