- یادت نیست دیروز نهار چی خوردی . .
ولی چهل پاراگراف پیامی که چندین ماه ازش میگذره رو حفظی .
چون نهارِ دیروز دلت رو نشکست . .
امیدوارم به مرحله ای نرسید که حس کنید تنها راه محافظت از خودتون، تنها موندنه.
درد همیشه فریاد نمیزند؛
گاهی فقط ساکت مینشیند گوشهٔ سینهات و کاری میکند شبها دیرتر بخوابی.