𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
خوب نظرتون ؟ ولی کلی نقش دیگه هم هستاا
نظری ندارید 😔🙃🙂؟
میشه شخصیت های سوگند هم بزاری ................. بنر رو ندیدید؟ روی بنر فقط عکس سوگند و مهراب رو گذاشتم . برای بقیشون امار که یکمی رفت بالا میزارم قشنگم
سلام گلم میشه دوست شیم؟ اسم من: بهمن فامیلیم: زمستون سنم: ۲۸ .......... سلام منم شهریورم فامیلم تابستونه و سنم 23
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
خوب نظرتون ؟ ولی کلی نقش دیگه هم هستاا
با این اوضاع نه سوگند رو میزارم نه رمان جدید رو🙃
- از یجایی به بعد شاید بارها بهش فکر کنی ..
ولی دیگه با کسی راجبش حرف نمیزنی .
- گفت باورت میشه؟!
همه تلاشهای این مدتم فقط برایِ برداشتن آوار بوده ..
من هیچی نساختم :))
مگه از تاریکی نمیترسیدی؟ پس الان چجوری خوابیدی جایی که سر تا سر تاریکیه قربونت برم💔🥺🥺
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر صداش دلنشینه✨❤️ @TheEnduringWord