- گفت باورت میشه؟!
همه تلاشهای این مدتم فقط برایِ برداشتن آوار بوده ..
من هیچی نساختم :))
- از یجایی به بعد شاید بارها بهش فکر کنی ..
ولی دیگه با کسی راجبش حرف نمیزنی .
دلم تنگه دلم تنگه کسی جز تو نمیفهمه که این دنیا برای من بدون تو چه بیرحمه💔