جایی برای دل های خسته...
جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید...
به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸
-اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است.
-فوروارد؟ با کمال میل...
سلام
ممنون از نظرتون
رمان جدید رو چشم اگه وقت کردم حتما میزارم دنبال عکس میگردم
در رابطه با سوگند بله میشه ولی زیاد نمیتونم کانال میره رو هوا
ممنون از نظرت در مورد عاشقی در امارت ارباب
و اینکه
دوست عزیز احترامتون رو نگه دارین . من اصلا از اینکارا خوشم نمیاد . بعدشم من هنوز بچم 🙂