eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
403 دنبال‌کننده
452 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته... جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید... به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پایان فعالیت اد پریسا❤️
بریم ادامه ی سوگند؟؟؟
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
بریم ادامه ی سوگند؟؟؟
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 حاال اگر بفهمن همچی الکی بود بد میشد برام ولی اگر نمیفهمیدن حقیقتو از اونم بدتر نفس عمیقی کشیدم و فکر و خیال و از خودم دور کردم تا بخوابم موهای سوگند و از روی صورتش کنار زدم و پیشونیش بوسیدم + شبت بخیر خوشگلم سرم و کنار سرش گذاشتم و با آرامش و راحت خوابیدم! " سوگند " با حس خفگی به زور چشمام و باز کردم ، مهراب محکم بغلم کرده بود و داشت خفه ام میکرد تمام زورم زدم تا خودم و آزاد کنم ولی موفق نشدم تقریبا با جیغ گفتم تا صدام یکم در بیاد با اون حال خفگیم + مهراببب ولمممم کننن خفمممم کردییی اصال انگار نه انگار که من گلوم و پاره کردم! این بشر خوابش زیادی سنگین بود اصال متوجه نشد 🤍Soogndman✨ 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 چند تا سرفه کردم تا یکم گلوم صاف شه خدایا خودت کمک کن! من یه دقیقه دیگه تو این فشار بمونم دیگه زنده نمیمونم + مهراب جون دیوار خونت بلند شو خفه ام کردی بازم انگار نه انگار ، دیگه تمام توانم و جمع کردم و چنان جیغی زدم که اگر گلوم گلوی آدم بود حداقل یه ماه باید صدایی ازش در نمیومد ولی من دیگه فرق داشتم با همون جیغ گفتم + بیدار شووو بیشعوررر تا نکشتیم بیچاره مثل جت بلند شد و نشست ، نفس های عمیق و پی در پی اش نشون میداد چقدر ترسیده حقش بود بیشعور...داشت میکشتم نگاهی به من انداخت و با تعجب گفت - کار تو بود؟ با تاسف نگاهش کردم و جواب دادم 🤍Soogndman✨ 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 خیر کار دختر همسایتون بود با گنگی به دور و برش نگاه کرد - دختر همسایه از کجا اومد؟االن کجاست؟ خدایی شفایی عنایت کن به مهراب بلکه آدم بشه... هنوز تاثیر خواب روش هست فکر کنم + آخ آخ حیف مهراب ، خواب بودیا ندیدی! یه دختر جیگری بود... نگاهش فقط روی من بود و حرفی نمیزد + دلت نسوخت دختر جیگره رو ندیدی؟ ابرویی باال انداخت - نوچ + آره دیگه سوختنم فایده نداره ولی خدا وکیلی دختره خیلی جیگر بود کاش میدیدیش نفس عمیقی کشید و سرش و جلو اورد و تو یه حرکت یهویی گونه ام و بوسید و بغلم کرد و منم همچنان تو شوک بودم 🤍Soogndman✨ 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 منم همچنان تو شوک بودم + سوگند خانم از چشم من شما خوشگلترین دختر دنیایی واسم دختر همسایه کیلویی چنده! تازه حرفش تو ذهنم شروع شد به معنا کرد و کم کم خجالت زده چشمام و بستم و لبخند زدم صبح اول هفته ام بعد مدت ها اینجوری آغاز شد بعد مدت ها اولین صبح شنبه لبخند واقعی میاد رو لبم...این حس خیلی خوبی بهم میداد...خیلی خیلی خوبببب مهراب دستی رو موهای بهم ریختم کشید - خیلی بدیا که اینطوری بیدارم میکنی یکم سلیقه به خرج بده بابا خیر سرت شوهرتم مثال بگو آقاییم بلند شو عشقم بلند شو و هزار جور قربون صدقه دیگه سرم باال بردم و تو چشماش نگاه کردم + خیلی پروییا یه دقیقه دیگه اونطوری تو بغلت میموندم خفه میشدم 🤍Soogndman✨ 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝