بنظرتون شروعش کنم یا اول بنرش رو بسازم؟
https://abzarek.ir/service-p/msg/2948725
تو این رمان جدیده سیاوش از تو کوچه پیدا کردن ؟ اصلا شبیه مامان باباش نیست
.....
🤣🤣🤣
عکس نداشتم دیگه اگه دارین لینکشو بفرستین
حالا میگردم ببینم پیدا میکنم یا نه
خستهام از توضیح دادنِ چیزایی که هیچکس قرار نیست بفهمه!
کلا خسته شدم از توضیح دادن
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی شما که غریبه نیستی...
@TheEnduringWord
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@TheEnduringWord
من همون شب که تو میخندیدی درگیر تماشای تو بودم ..