تاحالا دیدین ایران به شهروندان خودش اخطار بده که خاک یه کشورو ترککنن؟ نه!
چرا؟ چون ما در خطر نیستیم
ما خود خطریم
@TheFun
پنجشنبه ها معمولا تو خونه درینک و اسموک خانوادگی داریم
عرق بیدمشک می خوریم، بعدشم مامانم اسفند دود می کنه
@TheFun
این که اجازه ندادم کیف فرزانه رو بازرسی کنن با رهبری هماهنگ شده بود !!
@TheFun
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک قدم بزرگه برای بشریت
@TheFun
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با من اماده شین بریم براندازی :)
@TheFun