داداش اگه کاسبی نگران نباش خدا بزرگه خودش کمک میکنه.
اگه زندان هم افتادی چاووشی آزادت میکنه دیگه
@TheFun
ما مدافع حرم داشتیم تو جنگ گلوله خورده و آخ نگفته ولی وقتی تو خونه سرما خورده وصيتنامه نوشته.
@Thefun
972K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلیمون ندیدی بچه ها ماره😂😂
@TheFun