eitaa logo
این جنگ🚩
11 دنبال‌کننده
29 عکس
6 ویدیو
0 فایل
انسانی که نمی‌جنگد،جسدی متحرک است... ارتباط: @mhasghary_official
مشاهده در ایتا
دانلود
در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
استاد شهید مرتضی مطهریدو چهره حادثه کربلا.mp3
زمان: حجم: 12.8M
📼 حماسه حسینی:صوت جلسات استاد شهید مرتضی مطهری در موضوع نهضت امام حسین(علیه السلام) فصل اول:حماسه حسینی جلسه اول:دو چهره حادثه کربلا
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم... ان‌شاءالله از امروز صوت جلسات حماسه حسینی رو این‌جا قرار می‌دم. اگر پیش‌تر حماسه حسینی رو مطالعه نکردید پیشنهاد می‌کنم وقت بگذارید گوش بدید یا بخونید. اگر هم کسی رو می‌شناسید که این کتاب رو مطالعه نکرده یا رسانه‌ای دارید لطفاً استفاده کنید. (استفاده بدون ذکر منبع هم بلامانعه.) مجموعه جلسات: • فصل اول:حماسه حسینی ✓ جلسه اول:دو چهره حادثه کربلا ✓ جلسه دوم:نهضت حسینی،حماسه‌ای مقدّس ✓ جلسه سوم:نهضت حسینی،عامل شخصیت‌یافتن جامعه‌اسلامی • فصل دوم:تحریفات در واقعه تاریخی کربلا ✓ جلسه اول:معنی تحریف و انواع آن
استاد شهید مرتضی مطهرینهضت حسینی حماسه‌ای مقدس.mp3
زمان: حجم: 16.6M
📼 حماسه حسینی:صوت جلسات استاد شهید مرتضی مطهری در موضوع نهضت امام حسین(علیه السلام) فصل اول:حماسه حسینی جلسه دوم:نهضت حسینی،حماسه‌ای مقدّس
این جنگ🚩
در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت. بیان
ان‌شاءالله به‌زودی ایرادات تفاهم براساس متن منتشرشده رو عرض می‌کنم. فعلاً در همین حد بگم که تعریف رسانه‌های دشمن از تفاهم ربطی به خوب بودن تفاهم نداره. به نظر می‌رسه درحال تلاش برای ساکت کردن اعتراضات داخلی به تفاهم هستن.
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش اول بند۱.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدین آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیات‌های نظامی را در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد می‌کنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند. توافق نهایی خاتمه دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، و بقیه مفاد این بند را تایید خواهد کرد.» ۱.«ایران و آمریکا،اعلام خاتمه عملیات‌های نظامی(از این لفظ به جای جنگ استفاده‌‌شده...)در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان اعلام می‌کنند.» در حالی‌که عملیات نظامی(!) در جبهه لبنان توسط رژیم‌صهیونسیتی در حال اجراست.آیا اسرائیل خود را جزء یکی از دو طرف توافق می‌داند تا به این توافق عمل کند؟ ۲.«تعهد می‌کنند» آیا آمریکا تا این حد مورد اعتماد است تا به تعهدش عمل کند؟ ۳.«تعهد می‌کنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند.» الف)آیا ایران باید متعهد شود تا علیه آمریکا عملیات نظامی آغاز نکند؟مگر ایران متجاوز بوده؟ ب)ایران و آمریکا تعهد دارند که علیه یک‌دیگر اقدام نکنند.در این متن،هیچ اسمی از دیگر جبهه‌ها برده نشده و اسرائیل با استناد به این بند می‌تواند عملیات فعلی را پایان داده،عملیات جدیدی آغاز کند. ج)تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان به چه صورتی خواهد بود؟ طبق بخش قبلی متن،نمی‌توان با عملیات نظامی چنین تضمینی ایجاد کرد... ۴.«توافق نهایی خاتمه دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، و بقیه مفاد این بند را تایید خواهد کرد.» الف)پایان دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها منوط به توافق نهایی است... ب) هم‌چنین ایراد وارده در شماره ۱،به این بخش نیز وارد است.
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش دوم بند ۲.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند.» ۱.ذات جمهوری اسلامی ایران در تضاد با ایالات متحده آمریکاست. وجود و زنده‌ماندن جمهوری اسلامی ایران ایجاد گفتمان مقاومت در برابر استعمار آمریکاست و این خود نوعی عدم احترام به حاکمیت آمریکاست. ۲.از طرفی احترام به حاکمیت آمریکا یعنی ما متعهد می‌شویم شعار مرگ بر آمریکا که جزء شعارهای اصلی انقلاب ماست را ترک کنیم،چرا که دخالت در امور داخلی و عدم احترام به حاکمیت آمریکاست. ۳.ما متعهد شده‌ایم که به حاکمیت شروران عالم احترام بگذاریم! تذکر:بنده فعلاً فرض می‌کنم تفسیر مسئولین ما از این بند چیز دیگری است؛با این وجود آمریکا می‌تواند براساس تفسیر خودش،که ذکر کرده‌ام،هر زمان که بخواهد تفاهم را نقض‌شده تلقی کند و جنگی تازه را آغاز کند...
این جنگ🚩
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش اول بند۱.«جمهوری ا
شبکه المنار اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرکهای کفرتبنیت و حداثا در جنوب لبنان همچنان ادامه دارد...
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش سوم بند ۳.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا به انجام مذاکرات و حصول به یک توافق نهایی در مدت حداکثر ۶۰ روز، قابل تمدید با رضایت طرفین، متعهد می‌شوند.» ۱.هم‌چنان ایرادات وارد به تعهد آمریکا باقی است. ۲.سقف تمدید مدت حصول به توافق نهایی چند روز است؟ به عبارتی،کشور چند روز،چند ماه،چند سال معطل اتمام این مذاکره خواهد ماند؟ این مدت،فرصت بازسازی به دشمن برای آغاز مجدد جنگ نمی‌دهد؟ ۳.اگر آمریکا به تعهداتش پایبند نباشد،همچنان برای حصول توافق نهایی مذاکره خواهیدکرد یا به جنگ برمی‌گردید؟یا اساساً کشور را در شرایط نه‌جنگ‌نه‌صلح حبس می‌کنید؟
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش چهارم بند ۴.«بلافاصله با امضای این یادداشت تفاهم، ایالات متحده آمریکا شروع به رفع محاصره دریایی خود و هرگونه مزاحمت یا ممانعت علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند، و ظرف ۳۰ روز به محاصره دریایی به طور کامل خاتمه خواهد داد. در طول این مدت، تردد کشتی‌ها متناسب با تعداد ترافیک قبل از جنگ که از سوی جمهوری اسلامی ایران برقرار می‌شود، خواهد بود. ایالات متحده آمریکا همچنین متعهد می‌شود تا ظرف ۳۰ روز پس از توافق نهایی، نیروهای نظامی خود را از حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران خارج کند.» ۱.چرا ایالات متحده آمریکا محاصره دریایی را طی ۳۰ روز خاتمه خواهدداد،در حالی‌که ما متعهد شده‌ایم بلافاصله پس از امضای تفاهم اجازه عبور کشتی‌ها را صادرکنیم؟ اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد رفع محاصره را در روز آخر از ۳۰ روز انجام دهد،چه مقدار زیان به کشور وارد می‌شود؟ ۲.از طرفی باید پرسید رفع محاصره دریایی به چه معناست؟ به معنای عدم حضور کشتی‌های آمریکایی در منطقه؟ آیا آمریکا نمی‌تواند محاصره را با افزایش تعداد کشتی‌ها در خارج از منطقه و تعقیب کشتی‌های ردشده از تنگه هرمز انجام‌دهد؟ چه تضمینی وجود دارد که محاصره دریایی دوباره برقرار نشود؟ ۳.حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران کجاست؟ منطقه غرب آسیا؟ کشورهای همسایه؟
«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» حضرت آقا خودشون و ملت رو از مسئولین جدا کردند...
«بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم...»