eitaa logo
این جنگ🚩
11 دنبال‌کننده
28 عکس
6 ویدیو
0 فایل
انسانی که نمی‌جنگد،جسدی متحرک است... ارتباط: @mhasghary_official
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش اول بند۱.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدین آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیات‌های نظامی را در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد می‌کنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند. توافق نهایی خاتمه دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، و بقیه مفاد این بند را تایید خواهد کرد.» ۱.«ایران و آمریکا،اعلام خاتمه عملیات‌های نظامی(از این لفظ به جای جنگ استفاده‌‌شده...)در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان اعلام می‌کنند.» در حالی‌که عملیات نظامی(!) در جبهه لبنان توسط رژیم‌صهیونسیتی در حال اجراست.آیا اسرائیل خود را جزء یکی از دو طرف توافق می‌داند تا به این توافق عمل کند؟ ۲.«تعهد می‌کنند» آیا آمریکا تا این حد مورد اعتماد است تا به تعهدش عمل کند؟ ۳.«تعهد می‌کنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند.» الف)آیا ایران باید متعهد شود تا علیه آمریکا عملیات نظامی آغاز نکند؟مگر ایران متجاوز بوده؟ ب)ایران و آمریکا تعهد دارند که علیه یک‌دیگر اقدام نکنند.در این متن،هیچ اسمی از دیگر جبهه‌ها برده نشده و اسرائیل با استناد به این بند می‌تواند عملیات فعلی را پایان داده،عملیات جدیدی آغاز کند. ج)تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان به چه صورتی خواهد بود؟ طبق بخش قبلی متن،نمی‌توان با عملیات نظامی چنین تضمینی ایجاد کرد... ۴.«توافق نهایی خاتمه دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، و بقیه مفاد این بند را تایید خواهد کرد.» الف)پایان دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها منوط به توافق نهایی است... ب) هم‌چنین ایراد وارده در شماره ۱،به این بخش نیز وارد است.
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش دوم بند ۲.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند.» ۱.ذات جمهوری اسلامی ایران در تضاد با ایالات متحده آمریکاست. وجود و زنده‌ماندن جمهوری اسلامی ایران ایجاد گفتمان مقاومت در برابر استعمار آمریکاست و این خود نوعی عدم احترام به حاکمیت آمریکاست. ۲.از طرفی احترام به حاکمیت آمریکا یعنی ما متعهد می‌شویم شعار مرگ بر آمریکا که جزء شعارهای اصلی انقلاب ماست را ترک کنیم،چرا که دخالت در امور داخلی و عدم احترام به حاکمیت آمریکاست. ۳.ما متعهد شده‌ایم که به حاکمیت شروران عالم احترام بگذاریم! تذکر:بنده فعلاً فرض می‌کنم تفسیر مسئولین ما از این بند چیز دیگری است؛با این وجود آمریکا می‌تواند براساس تفسیر خودش،که ذکر کرده‌ام،هر زمان که بخواهد تفاهم را نقض‌شده تلقی کند و جنگی تازه را آغاز کند...
این جنگ🚩
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش اول بند۱.«جمهوری ا
شبکه المنار اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرکهای کفرتبنیت و حداثا در جنوب لبنان همچنان ادامه دارد...
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش سوم بند ۳.«جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا به انجام مذاکرات و حصول به یک توافق نهایی در مدت حداکثر ۶۰ روز، قابل تمدید با رضایت طرفین، متعهد می‌شوند.» ۱.هم‌چنان ایرادات وارد به تعهد آمریکا باقی است. ۲.سقف تمدید مدت حصول به توافق نهایی چند روز است؟ به عبارتی،کشور چند روز،چند ماه،چند سال معطل اتمام این مذاکره خواهد ماند؟ این مدت،فرصت بازسازی به دشمن برای آغاز مجدد جنگ نمی‌دهد؟ ۳.اگر آمریکا به تعهداتش پایبند نباشد،همچنان برای حصول توافق نهایی مذاکره خواهیدکرد یا به جنگ برمی‌گردید؟یا اساساً کشور را در شرایط نه‌جنگ‌نه‌صلح حبس می‌کنید؟
بسم الله الرحمن الرحیم... ایرادات تفاهم ایران و آمریکا بر اساس متن منتشرشده؛بخش چهارم بند ۴.«بلافاصله با امضای این یادداشت تفاهم، ایالات متحده آمریکا شروع به رفع محاصره دریایی خود و هرگونه مزاحمت یا ممانعت علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند، و ظرف ۳۰ روز به محاصره دریایی به طور کامل خاتمه خواهد داد. در طول این مدت، تردد کشتی‌ها متناسب با تعداد ترافیک قبل از جنگ که از سوی جمهوری اسلامی ایران برقرار می‌شود، خواهد بود. ایالات متحده آمریکا همچنین متعهد می‌شود تا ظرف ۳۰ روز پس از توافق نهایی، نیروهای نظامی خود را از حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران خارج کند.» ۱.چرا ایالات متحده آمریکا محاصره دریایی را طی ۳۰ روز خاتمه خواهدداد،در حالی‌که ما متعهد شده‌ایم بلافاصله پس از امضای تفاهم اجازه عبور کشتی‌ها را صادرکنیم؟ اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد رفع محاصره را در روز آخر از ۳۰ روز انجام دهد،چه مقدار زیان به کشور وارد می‌شود؟ ۲.از طرفی باید پرسید رفع محاصره دریایی به چه معناست؟ به معنای عدم حضور کشتی‌های آمریکایی در منطقه؟ آیا آمریکا نمی‌تواند محاصره را با افزایش تعداد کشتی‌ها در خارج از منطقه و تعقیب کشتی‌های ردشده از تنگه هرمز انجام‌دهد؟ چه تضمینی وجود دارد که محاصره دریایی دوباره برقرار نشود؟ ۳.حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران کجاست؟ منطقه غرب آسیا؟ کشورهای همسایه؟
«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» حضرت آقا خودشون و ملت رو از مسئولین جدا کردند...
«بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم...»
دروغ نبود... البته ما هم روسیاه شدیم که نتونستیم بسط ید ایجاد کنیم برای ولی خدا که نظرشون رو اعمال کنند
زمان: حجم: 666.1K
با کیا کاری نداشته باشیم و یقه کیا رو ول نکنیم
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند. در این باره چند نکته گفتنی است ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است پیشنهاد می دهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد. بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می دادند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد بسم الله ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
🔴عراقچی: طبق قوانین بین‌الملل گرفتن عوارض از تنگه‌ هرمز امکان پذیر نیست! ✍آقای عراقچی، طبق قوانین بین‌الملل، ترور رهبر و نفر اول کشور، بمباران مدرسه و کشتن ۱۶۸ دانش‌آموز و معلم، زدن یک ناو غیرمسلح از روی تفریح، کشتن چندین هزار نفر از مردم ایران، امکان پذیر است؟! واقعاً این حجم از سطح اندیشی و خطای محاسباتی مسئولان کشور، تعجب آور و در عین حال تاسف باره... چرا اصرار دارید همچنان در چارچوب نظم بین‌المللی عمل کنیم که ناظم و طراح آن آمریکا هست؟ ویراستی https://virasty.com/nabavian_mahmud ایتا http://eitaa.com/nabavian توییتر https://x.com/nabaviantwt
آن‌چه از بیانیه رهبر معظم انقلاب باید فهمید: ۱. تفاهم‌نامه بین رئیسان جمهور ایران و آمریکا بوده نه بین ایران و آمریکا ۲. مخاطب ایشان مردم باوفا و پرشور(حماسی) ایران هستند نه مسئولان ۳. عمل مسئولین امر از سر دلسوزی بوده و با خوش‌بینی! ۴. رئیس جمهور آمریکا خیلی به دنبال این تفاهم بوده و از هر وسیله‌ای برای نیل به هدف بهره برده و به خواسته‌اش رسیده ۵. این تفاهم بر مبنای اصول ولی فقیه نیست ۶. حرفی از تعهد دشمن نیامده و مبنای اجازه رهبری، تعهد رئیس جمهور از طرف خود و اعضای شعام بوده است ۷. سخن از اجازه رهبری است نه اذن ایشان (فراموش نکنید یک فقیه مسلّم این بیانیه را صادر فرموده‌اند که حتما با مداقه و آگاهی از تفاوت این دو واژه ، کلمه «اجازه» را استفاده نموده اند نه «اذن». ۸. همه مسئولیت نتایج تفاهم‌نامه برعهده رئیس جمهور و اعضای شعام است ۹. رئیس جمهور تصریح کرده (قول داده) زیر بار زیاده‌خواهی آمریکا نخواهد رفت. ۱۰. تعریف جدید از عبارت «ما» ؛ این یعنی از این به بعد ما یعنی ملت و ولی فقیه یعنی امام و امت. ۱۱.استفاده از قید «علی‌الاصول» یعنی بدیهی بود که نظر ایشان چیز دیگری باید می‌بود و طبعاً نیاز به بیان هم نداشت و اهل معرفت خودشان باید می‌فهمیدند. ۱۲. ما از این لحظه با دقت تحقق شروط گفته شده رو باید رصد کنیم. ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour