خیلی برام ناراحت کننده س که یه سری آدمایی که خیلی دوسشون داشتم کارایی کردن که دیگه دلم باهاشون صاف نمیشه یا نمیتونم حس قبل رو بهشون داشته باشم؛ یعنی هر چی به درست شدن روابط فکر میکنم به این نتیجه میرسم که تنها راهش این بود که از اول خراب نمیشد.
ویگن قربانی شکیبایی شجریان دیالوگ.493_106436477621147.mp3
زمان:
حجم:
12.5M
🎙• پادکست « برگرد خونه منتظرتم »
💬• گوينده : #دیالوگ #خسرو_شکیبایی #محمدرضا_شجریان #علیرضا_قربانی #ویگن
📰• خلاصه پادکست : " چشمانت را از من مگیر، تا اندوهم را بگریم. "
@time_2561