اگه تک خطی دست نویسی دارید ناشناس بزاریدش + یک لقب با فرمت انگلیسی از خودتون [تکست با اون اسم به عنوان نویسنده پست میشه]، حق ترینا ازاین به بعد توی چنل قرار میگیره
*چک کنیدناشناسو ممکنه نکته ای باشه،همونجا بهتون جواب داده شده
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_h12yea0&btn=باتی